Amszterdam új ékszerdoboza a Rituals első zászlóshajó üzlete
A holland Rituals kozmetikai és életmódmárka 20. évfordulóját ünnepli első zászlóshajó boltja megnyitásával, ahol kiegészítő termékkategóriákkal és különleges élményekkel várja az érdeklődőket.
A POPAI Magyarország* anyaszervezete, a Shop! központ által kiadott Retail Enviroments oldalakon Jo Rossman főszerkesztő Leo van de Polder, a Shop! Global Development Directora fotói és beszámolója alapján mutatja be a testet-lelket kényeztető új koncepciót.
House of Rituals (Rituálék háza)
Huszadik évfordulója tiszteletére indította útjára a Rituals Cosmetics új, holisztikus vásárlási és életmód koncepcióját, a House of Rituals-t Amszterdam szívében. Mint a világ első és legnagyobb Rituals zászlóshajó üzlete, egyedülálló márkaélményt kínál, magával ragadó test- és lélekélményekkel, számos exkluzív és egyedi kollekcióval. A dizájn a „The Soulful Living Art” (A lélekkel teli élet művészete) márkafilozófiát testesíti meg.
Amszterdam központjának egyik legjelentősebb tere a Spui (ahol az egykori Esprit kávézó székhelye volt), itt nyitott meg 2020 októberében a House of Rituals zászlóshajó üzlet. Egyedülálló vásárlási élményt vonultat fel a prémium termékkollekciók és az életmódbeli újítások sorozatával, amelyet kizárólag ez a bolt kínál személyesen és online. Négy emeleten,egyenként körülbelül 1500 m2 alapterületen jelennek meg a különleges luxus kollekciók és szolgáltatások. Az alsó két emelet az októberben megnyílt színpompás eladótérrel és étteremmel a vásárlási és a gasztronómiai élményekre fókuszál. A felső két emeleten 2021 nyarától spa és szépség, valamint relaxációs központ várja a vendégeket.
A földszinten az áruház számos érzéki élményt kínál a megszokott Rituals kollekciókkal. Minden szeglet újabb és újabb meglepetést tartogat, több ponton arra invitálják a vásárlókat, hogy fotózzanak és az Instagramon posztolják tapasztalataikat. A földszinten található a Rouhi arab-ázsiai fúziós étterem, (neve az arab rouhi, én lelkem szóból származik). Ínyenc fogásokat kínál, a különleges teáktól a lélekkel készült falatokig és főételekig ebédre és vacsorára.
Perszonalizáció felsőfokon
Az első szinten a Rituals kibővített lakáskultúra kollekciója –lámpák, ágyneműk, lakberendezési tárgyak stb – mutatkozik be, olyan exkluzív, új prémium elemekkel, mint például a nagyméretű luxus otthoni illatosítók és 10 új illatgyertya porcelán tartóban. A merész mintákkal és műalkotásokkal díszített gyertyatartókba személyesen kiválasztott gyertyaillatok kerülhetnek. A testreszabást egy parfümbárban is kipróbálhatják a vásárlók, 25 egyedi parfümből alkothatják meg saját variációjukat. Szuperprémium minőségű öblítők és mosószerek, utazási kiegészítők, magas minőségű, izgalmas színű textilek is várják az ide érkezőket. A termékeket kérésre az üzletben monogrammal, névvel, személyes üzenettel is ellátják, igényes hímzéssel, gravírozással.
A második és a harmadik emelet a különleges életmód- és márkaélményt erősíti majd a „testélmény” és „lélekélmény” jegyében. Masszázsokkal, arckezelésekkel, professzionális szépségápolási tanácsadással és kezelésekkel is foglalkozó spa fürdő kerül kialakításra. Felette pedig a béke szigetére menekülhetnek a zajos városi forgatagból a látogatók, ahol feltöltődhetnek, felüdülhetnek a stresszcsökkentő kezeléseken, meditációs és egyéb foglalkozásokon keresztül.
*A POPAI, 2015-től Shop! szervezet Chicago és Hollywood Florida központtal és közel 2000 helyi irodával működő, a Marketing at Retail iparágat összefogó nemzetközi szervezet. Magyarország 2003-ban csatlakozott a POPAI Magyarország Egyesület megalakításával, amely azóta is nonprofit szakmai, edukációs, kutatási és tudástransfer szerepet tölt be, főként az FMCG szektorban. Bővebben: popai.hu
Kapcsolódó cikkeink
Növekedni látja a vegán termékek iránti keresletet a holland Albert Heijn
A holland Albert Heijn bejelentése szerint az üzleteiben 2023-ban értékesített…
Tovább olvasom >Egyre kisebb a bio és nem bio élelmiszerek közötti árkülönbség Hollandiában
A bio és nem bio élelmiszertermékek közötti árkülönbség 63%-ról 48%-ra…
Tovább olvasom >Az európai fogyasztók 96%-a vásárolt online az idei első negyedévben
Az európai fogyasztók legalább 95,8 százaléka vásárolt online az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Egészséges nyári táplálkozási tippeket ad az Eisberg növényi zsírokkal
Az igazi forró nyár beköszöntével sokan törekednek egészségesebben táplálkozni, de…
Tovább olvasom >