Amszterdam új ékszerdoboza a Rituals első zászlóshajó üzlete
A holland Rituals kozmetikai és életmódmárka 20. évfordulóját ünnepli első zászlóshajó boltja megnyitásával, ahol kiegészítő termékkategóriákkal és különleges élményekkel várja az érdeklődőket.
A POPAI Magyarország* anyaszervezete, a Shop! központ által kiadott Retail Enviroments oldalakon Jo Rossman főszerkesztő Leo van de Polder, a Shop! Global Development Directora fotói és beszámolója alapján mutatja be a testet-lelket kényeztető új koncepciót.
House of Rituals (Rituálék háza)
Huszadik évfordulója tiszteletére indította útjára a Rituals Cosmetics új, holisztikus vásárlási és életmód koncepcióját, a House of Rituals-t Amszterdam szívében. Mint a világ első és legnagyobb Rituals zászlóshajó üzlete, egyedülálló márkaélményt kínál, magával ragadó test- és lélekélményekkel, számos exkluzív és egyedi kollekcióval. A dizájn a „The Soulful Living Art” (A lélekkel teli élet művészete) márkafilozófiát testesíti meg.
Amszterdam központjának egyik legjelentősebb tere a Spui (ahol az egykori Esprit kávézó székhelye volt), itt nyitott meg 2020 októberében a House of Rituals zászlóshajó üzlet. Egyedülálló vásárlási élményt vonultat fel a prémium termékkollekciók és az életmódbeli újítások sorozatával, amelyet kizárólag ez a bolt kínál személyesen és online. Négy emeleten,egyenként körülbelül 1500 m2 alapterületen jelennek meg a különleges luxus kollekciók és szolgáltatások. Az alsó két emelet az októberben megnyílt színpompás eladótérrel és étteremmel a vásárlási és a gasztronómiai élményekre fókuszál. A felső két emeleten 2021 nyarától spa és szépség, valamint relaxációs központ várja a vendégeket.
A földszinten az áruház számos érzéki élményt kínál a megszokott Rituals kollekciókkal. Minden szeglet újabb és újabb meglepetést tartogat, több ponton arra invitálják a vásárlókat, hogy fotózzanak és az Instagramon posztolják tapasztalataikat. A földszinten található a Rouhi arab-ázsiai fúziós étterem, (neve az arab rouhi, én lelkem szóból származik). Ínyenc fogásokat kínál, a különleges teáktól a lélekkel készült falatokig és főételekig ebédre és vacsorára.
Perszonalizáció felsőfokon
Az első szinten a Rituals kibővített lakáskultúra kollekciója –lámpák, ágyneműk, lakberendezési tárgyak stb – mutatkozik be, olyan exkluzív, új prémium elemekkel, mint például a nagyméretű luxus otthoni illatosítók és 10 új illatgyertya porcelán tartóban. A merész mintákkal és műalkotásokkal díszített gyertyatartókba személyesen kiválasztott gyertyaillatok kerülhetnek. A testreszabást egy parfümbárban is kipróbálhatják a vásárlók, 25 egyedi parfümből alkothatják meg saját variációjukat. Szuperprémium minőségű öblítők és mosószerek, utazási kiegészítők, magas minőségű, izgalmas színű textilek is várják az ide érkezőket. A termékeket kérésre az üzletben monogrammal, névvel, személyes üzenettel is ellátják, igényes hímzéssel, gravírozással.
A második és a harmadik emelet a különleges életmód- és márkaélményt erősíti majd a „testélmény” és „lélekélmény” jegyében. Masszázsokkal, arckezelésekkel, professzionális szépségápolási tanácsadással és kezelésekkel is foglalkozó spa fürdő kerül kialakításra. Felette pedig a béke szigetére menekülhetnek a zajos városi forgatagból a látogatók, ahol feltöltődhetnek, felüdülhetnek a stresszcsökkentő kezeléseken, meditációs és egyéb foglalkozásokon keresztül.
*A POPAI, 2015-től Shop! szervezet Chicago és Hollywood Florida központtal és közel 2000 helyi irodával működő, a Marketing at Retail iparágat összefogó nemzetközi szervezet. Magyarország 2003-ban csatlakozott a POPAI Magyarország Egyesület megalakításával, amely azóta is nonprofit szakmai, edukációs, kutatási és tudástransfer szerepet tölt be, főként az FMCG szektorban. Bővebben: popai.hu
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >A SPAR a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokság szponzora
Támogatja idén a SPAR lesz a 2025-ös Fedettpályás Atlétikai Európa-bajnokságot,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >