Amilyen a mosdó, olyan a törölköző
Ezzel a hasonlattal is élhetnénk a chicagói Culinary Visions’ élelmiszeripari elemző márciusban közzétett friss felmérése kapcsán. A tanulmány egyik legfontosabb üzenete, hogy az in-store vizuális megjelenést a vásárló összekapcsolja az áru frissességével. Az 1500 egyesült államokbeli vásárló bevonásával készített, Fresh Perspectives Study című tanulmányból a Supermarket News osztott meg a kereskedelem számára hasznos adatokat.
Fontos szám, hogy a megkérdezettek 76%-a a teljesen feltöltött polcok és display-k láttán már közvetlenül a termék frissességére is következtet, 90% pedig magából a display-k, eszközök tisztaságából is levonja az erre vonatkozó következtetést.
10 vásárlóból 9 nem szereti, ha a frissáru körül rendetlenséget lát az üzletben, közülük 49% fogalmazott úgy, hogy rendkívül fontos a tiszta és rendezett környezet ott, ahol friss élelmiszert vásárol. Ami a termékek csomagolását illeti, a megkérdezett fogyasztók 85%-a gondolja úgy, hogy fontos, illetőleg rendkívül fontos az átlátszó csomagolás az élelmiszer frissességének meghatározásához.
Az in-store adatokon kívül a tanulmányból az is kiderül, hogy a frissesség kérdése az online kommunikációban és a „szájról szájra” marketingben is jelen van. A válaszadók 88%-ánál a frissáru beszerzésében az adott áruház általános hírneve, megítélése is szerepet játszik. //
Kapcsolódó cikkeink
Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >Tízből kilenc fogyasztó már a mesterséges intelligenciára bízza az online keresést
A Bain & Company friss jelentése szerint a fogyasztók 80%-a…
Tovább olvasom >Az Agrárkamara az általános iskolások számára idén is szervez pályaorientációs táborokat
Az agrárszakmák népszerűsítése érdekében idén is ingyenes pályaorientációs táborokat szervez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >