Amilyen a mosdó, olyan a törölköző
Ezzel a hasonlattal is élhetnénk a chicagói Culinary Visions’ élelmiszeripari elemző márciusban közzétett friss felmérése kapcsán. A tanulmány egyik legfontosabb üzenete, hogy az in-store vizuális megjelenést a vásárló összekapcsolja az áru frissességével. Az 1500 egyesült államokbeli vásárló bevonásával készített, Fresh Perspectives Study című tanulmányból a Supermarket News osztott meg a kereskedelem számára hasznos adatokat.
Fontos szám, hogy a megkérdezettek 76%-a a teljesen feltöltött polcok és display-k láttán már közvetlenül a termék frissességére is következtet, 90% pedig magából a display-k, eszközök tisztaságából is levonja az erre vonatkozó következtetést.
10 vásárlóból 9 nem szereti, ha a frissáru körül rendetlenséget lát az üzletben, közülük 49% fogalmazott úgy, hogy rendkívül fontos a tiszta és rendezett környezet ott, ahol friss élelmiszert vásárol. Ami a termékek csomagolását illeti, a megkérdezett fogyasztók 85%-a gondolja úgy, hogy fontos, illetőleg rendkívül fontos az átlátszó csomagolás az élelmiszer frissességének meghatározásához.
Az in-store adatokon kívül a tanulmányból az is kiderül, hogy a frissesség kérdése az online kommunikációban és a „szájról szájra” marketingben is jelen van. A válaszadók 88%-ánál a frissáru beszerzésében az adott áruház általános hírneve, megítélése is szerepet játszik. //
Kapcsolódó cikkeink
Folyamatosak a pályázati döntések a jelenlegi agrártámogatási ciklusban
A jelenlegi agrártámogatási ciklusban folyamatosak a pályázati döntések – mondta…
Tovább olvasom >Milliárdos bevételkiesést szenvedhet el a dán élelmiszer-kereskedelem a súlycsökkentő szerek miatt
Akár 1,2 milliárd dán korona (130 millió euró) forgalomkieséssel is…
Tovább olvasom >Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >K&H: egyre gyakoribbak a szélsőséges időjárási viszonyok
Az időjárás ma már nem egy távoli, elméleti kockázat, hanem…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >