Amikor az online visszanyal
Miközben a nagy kereskedelmi láncok sorra indítják el webshopjaikat, addig az e-kereskedelem legjelentősebb vállalata, az Amazon felvásárolta első offline élelmiszerbolt-hálózatát. A cég a felső kategóriás szolgáltatásairól és termekéiről híres Whole Foodsot akvirálta 13,4 milliárd dollárért. Ezzel az elsődlegesen online térben népszerű Amazon egy csapásra több száz offline élelmiszerbolt tulajdonosává vált Amerika-szerte.
A cég egyértelműen komolyabb szereplővé kíván válni az élelmiszeriparban, melynek teljes éves értéke eléri a 800 milliárd dollárt az Egyesült Államokban. Az Amazon immár egy évtizede árusít élelmiszereket, italokat online, de eddig nem sikerült komoly áttörést elérniük. Azt tapasztalták, hogy az online vásárlás mellett leginkább elkötelezett vevők is szívesebben veszik meg személyesen az olyan termékeket, mint gyümölcsök, zöldségek – de más frissáruk esetében is hasonló tapasztalatról számolt be a vállalat. Az Amazon ezzel a felvásárlással legnagyobb riválisával, a Walmarttal szemben próbál lépéselőnyhöz jutni az élelmiszerpiacon.
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csaknem 100 milliárd forintból fejlődhet tovább az élelmiszeripar
Megszülettek az első támogatói döntések a komplex élelmiszeripari fejlesztések kapcsán,…
Tovább olvasom >A Lidl a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt támogatja
A Lidl Magyarország immár hat éve segíti a Heim Pál…
Tovább olvasom >Helyi gyártókkal lépne az uniós piacra a Temu
Egyre nagyobb hullámokat vet a Temu térnyerése Európában – most…
Tovább olvasom >