Ami a szívemen, a számon – Kérdezd meg Pöttyössel!
A Pöttyös azt vallja, hogy a kedvesség, az egymásra való odafigyelés nem múlhat el az ünnepekkel, ezért az előző évkezdetekhez hasonlóan ismét szívecskékre váltanak az ikonikus pöttyök. Mostantól egészen Valentin napig, azaz február közepéig a népszerű szívecskés csomagolású Túró Rudikkal találkozhatunk a boltokban. Ám most nem csak a pöttyök alakulnak át szívekké, hanem igazán fontos és frappáns kérdéseket is feltehetünk a kedvenc finomságunkkal.
A Kérdezd meg Pöttyössel! elnevezésű kampány kérdései nagyrészt a fogyasztóktól származnak, amelyeket heteken keresztül gyűjtött a márka az egymillió rajongóval büszkélkedő, hivatalos Facebook oldalán. Összesen 3643 kérdés érkezett a felhívásra, a legjobbakból 60 került fel a csomagolásokra, amelyek négy témára vonatkoznak, ezek a család, a barátság, a szerelem és a munkahelyi vagy iskolai kapcsolatok. A Pöttyössel például olyan zavarbaejtő kérdéseket is bátran feltehetünk, mint például „Lehetek az eseted?” vagy ”Leszel a cinkosom?”. A főnökhöz is könnyebb talán odamenni egy „Fizuemelés?” feliratú Túró Rudival. Arra pedig, hogy „Ki a legjobb Anyuka? vagy Apuka?” nem is lehet kérdéses a válasz, de a konfliktusok rendezéséhez is biztosan jól jön majd egy „Béke-Rudi?” feliratú finomság.
„Az egyik kedvenc kampányunk a szívecskés, amit az idén is nagyon vártunk már. Ezúttal egy picit újítottunk is rajta, mert olyan dolgot szerettünk volna kitalálni, amivel még több személyes interakciót indítunk el a fogyasztók között” – árulta el Lanczinger Beatrix, a kampány menedzsere.
A szívecskés Túró Rudik natúr étbevonatos, epres és mogyorókrémes változatban egészen február 14-ig országszerte elérhetők a boltokban.
Kapcsolódó cikkeink
Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új társtulajdonos–vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >