Ami a szívemen, a számon – Kérdezd meg Pöttyössel!
A Pöttyös azt vallja, hogy a kedvesség, az egymásra való odafigyelés nem múlhat el az ünnepekkel, ezért az előző évkezdetekhez hasonlóan ismét szívecskékre váltanak az ikonikus pöttyök. Mostantól egészen Valentin napig, azaz február közepéig a népszerű szívecskés csomagolású Túró Rudikkal találkozhatunk a boltokban. Ám most nem csak a pöttyök alakulnak át szívekké, hanem igazán fontos és frappáns kérdéseket is feltehetünk a kedvenc finomságunkkal.
A Kérdezd meg Pöttyössel! elnevezésű kampány kérdései nagyrészt a fogyasztóktól származnak, amelyeket heteken keresztül gyűjtött a márka az egymillió rajongóval büszkélkedő, hivatalos Facebook oldalán. Összesen 3643 kérdés érkezett a felhívásra, a legjobbakból 60 került fel a csomagolásokra, amelyek négy témára vonatkoznak, ezek a család, a barátság, a szerelem és a munkahelyi vagy iskolai kapcsolatok. A Pöttyössel például olyan zavarbaejtő kérdéseket is bátran feltehetünk, mint például „Lehetek az eseted?” vagy ”Leszel a cinkosom?”. A főnökhöz is könnyebb talán odamenni egy „Fizuemelés?” feliratú Túró Rudival. Arra pedig, hogy „Ki a legjobb Anyuka? vagy Apuka?” nem is lehet kérdéses a válasz, de a konfliktusok rendezéséhez is biztosan jól jön majd egy „Béke-Rudi?” feliratú finomság.
„Az egyik kedvenc kampányunk a szívecskés, amit az idén is nagyon vártunk már. Ezúttal egy picit újítottunk is rajta, mert olyan dolgot szerettünk volna kitalálni, amivel még több személyes interakciót indítunk el a fogyasztók között” – árulta el Lanczinger Beatrix, a kampány menedzsere.
A szívecskés Túró Rudik natúr étbevonatos, epres és mogyorókrémes változatban egészen február 14-ig országszerte elérhetők a boltokban.
Kapcsolódó cikkeink
AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Makó új ipari korszakba lép – indul a kínai alumíniumdobozgyár
Történelmi léptékű beruházás zajlik Makón: a kínai CPMC vállalat hazai…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Jägermeister Orange: jéghideg újdonság a szicíliai narancs aromájával
1400 órányi szicíliai napfény, 56 gyógynövény és három narancs aromája…
Tovább olvasom >