Ami szép, az szép!
A vevőkkel folytatott rendszeres konzultáció, valamint számos, a témában készült interjú fontos tanulsága volt a Tork marketingesei számára, hogy jelentős a kereslet az igényes kialakítást és funkcionalitást ötvöző vendéglátó-ipari termékek iránt. A szalvétaadagolók multifunkcionális szerepet töltenek be az étteremben, ennek ellenére elegáns helyeken is arra hivatkozva nélkülözik használatukat, hogy nem illenek az üzlet enteriőrjébe. A cég közelmúltban bevezetett, a fogyasztást legalább negyedével csökkentő Xpressnap® adagolós szalvétarendszerének új, dizájndíjas eleme, az Xpressnap® Image Line megváltoztathatja ezt az attitűdöt. A frissen piacra került termék elegáns alumíniumból, illetve FSC tanúsítvánnyal rendelkező diófából készült darabjainak tervezésekor a Tork szakemberi figyelembe vették a vásárlói igényeket és több, a dizájn és a fogyasztói magatartás összefüggéseit vizsgáló tanulmány megállapításait is. Az Xpressnap® Image Line mindkét változata két méretben kapható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >