Ami szép, az szép!
A vevőkkel folytatott rendszeres konzultáció, valamint számos, a témában készült interjú fontos tanulsága volt a Tork marketingesei számára, hogy jelentős a kereslet az igényes kialakítást és funkcionalitást ötvöző vendéglátó-ipari termékek iránt. A szalvétaadagolók multifunkcionális szerepet töltenek be az étteremben, ennek ellenére elegáns helyeken is arra hivatkozva nélkülözik használatukat, hogy nem illenek az üzlet enteriőrjébe. A cég közelmúltban bevezetett, a fogyasztást legalább negyedével csökkentő Xpressnap® adagolós szalvétarendszerének új, dizájndíjas eleme, az Xpressnap® Image Line megváltoztathatja ezt az attitűdöt. A frissen piacra került termék elegáns alumíniumból, illetve FSC tanúsítvánnyal rendelkező diófából készült darabjainak tervezésekor a Tork szakemberi figyelembe vették a vásárlói igényeket és több, a dizájn és a fogyasztói magatartás összefüggéseit vizsgáló tanulmány megállapításait is. Az Xpressnap® Image Line mindkét változata két méretben kapható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >