Ami szép, az szép!
A vevőkkel folytatott rendszeres konzultáció, valamint számos, a témában készült interjú fontos tanulsága volt a Tork marketingesei számára, hogy jelentős a kereslet az igényes kialakítást és funkcionalitást ötvöző vendéglátó-ipari termékek iránt. A szalvétaadagolók multifunkcionális szerepet töltenek be az étteremben, ennek ellenére elegáns helyeken is arra hivatkozva nélkülözik használatukat, hogy nem illenek az üzlet enteriőrjébe. A cég közelmúltban bevezetett, a fogyasztást legalább negyedével csökkentő Xpressnap® adagolós szalvétarendszerének új, dizájndíjas eleme, az Xpressnap® Image Line megváltoztathatja ezt az attitűdöt. A frissen piacra került termék elegáns alumíniumból, illetve FSC tanúsítvánnyal rendelkező diófából készült darabjainak tervezésekor a Tork szakemberi figyelembe vették a vásárlói igényeket és több, a dizájn és a fogyasztói magatartás összefüggéseit vizsgáló tanulmány megállapításait is. Az Xpressnap® Image Line mindkét változata két méretben kapható.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jelentős egyszerűsítés: akár 57%-kal csökkenhet az adatpontok száma a vállalati fenntarthatósági jelentésekben
Az EFRAG tervezete alapján nagyfokú egyszerűsítések jönnek az ESRS szabványokban,…
Tovább olvasom >Átlagosan nem emelkedtek az árak az Auchanban tanszervásárában tavalyhoz képest
Kezdetét vette a tanszervásár az Auchanban, ahol idén nem kell…
Tovább olvasom >A magyar fogyasztók továbbra is árérzékenyek, de egyre fontosabb a környezetvédelem
A PENNY évek óta következetesen vezet be olyan fenntartható megoldásokat,…
Tovább olvasom >