Ami még a sütéshez kellhet
A karácsonyi sütés-főzéshez hozzátartoznak olyan alapanyagok is, mint a mák, a különféle csonthéjasok, magvak, aszalványok. A kategória vezető szereplője, a Gilan Trading Kft., amely Kalifa márkáján belül egyre több ilyen terméket kínál.
– Tavaly, az októbertől december végéig tartó szezonunkban a Kalifa sütési alapanyagok magyarországi forgalma közel 20%-kal növekedett az előző év azonos időszakához képest – jelzi a kategóriában rejlő potenciált Lovász Rita, a cég marketingigazgatója.
Az utóbbi években a Kalifa darált dió és mák a szegmens meghatározó termékei lettek az egész országot lefedő disztribúcióval. A sütési alapanyagok közül Kalifa márkanév alatt a polcokon megtalálhatóak még különböző fajta mazsolák és kókuszreszelék, szezámmag, lenmag. Az aszalvány közül – mely szegmensben piacvezetők – az aszalt szilvát, sárgabarackot, datolyát, fügét, áfonyát és egyéb szárított és kandírozott gyümölcsöket is előszeretettel használja a magyar konyha sütési alapanyagként. Az egészséges táplálkozás terjedésének hatására pedig egyre keresettebb a natúr olajos magvak közül például a natúr hántolt napraforgó, a héjnélküli tökmag.
Csomagolt termékeik mellett a cég komoly előrelépést ért el az ömlesztett, lédig kiszerelések terén, amelyek nagy népszerűségnek örvendenek a fogyasztók mellett B2B partnereik körében is.
A Gilan Trading Kft. egyik versenyelőnye, hogy a termelő piacokkal közvetlen kapcsolatban áll, a minőség mellett a minél jobb beszerzési árak elérése érdekében.
Az idei főszezon is ígéretesnek tűnik a Gilan Trading Kft. számára – tudjuk meg a marketingigazgatótól. További növekedésre számítanak mind mennyiségben, mind értékben, 2015 utolsó három hónapjában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >