Ami még a sütéshez kellhet

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 10. 29. 09:58

A karácsonyi sütés-főzéshez hozzátartoznak olyan alapanyagok is, mint a mák, a különféle csonthéjasok, magvak, aszalványok. A kategória vezető szereplője, a Gilan Trading Kft., amely Kalifa márkáján belül egyre több ilyen terméket kínál.

– Tavaly, az októbertől december végéig tartó szezonunkban a Kalifa sütési alapanyagok magyarországi forgalma közel 20%-kal növekedett az előző év azonos időszakához képest – jelzi a kategóriában rejlő potenciált Lovász Rita, a cég marketingigazgatója.

Az utóbbi években a Kalifa darált dió és mák a szegmens meghatározó termékei lettek az egész országot lefedő disztribúcióval. A sütési alapanyagok közül Kalifa márkanév alatt a polcokon megtalálhatóak még különböző fajta mazsolák és kókuszreszelék, szezámmag, lenmag. Az aszalvány közül – mely szegmensben piacvezetők – az aszalt szilvát, sárgabarackot, datolyát, fügét, áfonyát és egyéb szárított és kandírozott gyümölcsöket is előszeretettel használja a magyar konyha sütési alapanyagként. Az egészséges táplálkozás terjedésének hatására pedig egyre keresettebb a natúr olajos magvak közül például a natúr hántolt napraforgó, a héjnélküli tökmag.

Csomagolt termékeik mellett a cég komoly előrelépést ért el az ömlesztett, lédig kiszerelések terén, amelyek nagy népszerűségnek örvendenek a fogyasztók mellett B2B partnereik körében is.

A Gilan Trading Kft. egyik versenyelőnye, hogy a termelő piacokkal közvetlen kapcsolatban áll, a minőség mellett a minél jobb beszerzési árak elérése érdekében.

Az idei főszezon is ígéretesnek tűnik a Gilan Trading Kft. számára – tudjuk meg a marketingigazgatótól. További növekedésre számítanak mind mennyiségben, mind értékben, 2015 utolsó három hónapjában.

Kapcsolódó cikkeink