Amerikában terjeszkedik az Aldi és a Lidl
Az Egyesült Államokban egyre több Aldi nyílik, válaszul arra, hogy a héten a Lidl megnyitja első üzletét az országban. Mindkét vállalat célja az amerikai dobogó harmadik helye, óriási árverseny várható – írja az origo.
A Lidl első üzletei már a héten várják az amerikai vásárlókat az Egyesült Államokban, míg az Aldi már jelen van, és a Walmart valamint a Kroger mögött a harmadik legnagyobb áruházlánc szeretne lenni az USA területén. Az Aldi úgy tervezi, hogy 3,4 milliárd dollár értékben hajt végre beruházásokat 2022-ig,
amiből 900 új szupermarket tudnak megnyitni, ezzel üzleteinek számát a jelenlegi 1600-ról 2500-ra duzzasztanák.
Ha ez összejönne, akkor az Aldi a harmadik legnagyobb szupermarket-lánc lenne az országban – írja a Bloomberg.
A Lidl valamivel lassabb ütemben gondolkodik, évente 100 bolttal számolnak 2022-ig, az első üzleteket a héten nyitják meg. A Lidl csütörtökön három államban összesen kilenc bolttal mutatkozik be.
Elemzők szerint a két cég óriási növekedési potenciál előtt áll, évente 10 százalékos nyereség is elképzelhető 2020-ig. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >