Amerikában terjeszkedik az Aldi és a Lidl
Az Egyesült Államokban egyre több Aldi nyílik, válaszul arra, hogy a héten a Lidl megnyitja első üzletét az országban. Mindkét vállalat célja az amerikai dobogó harmadik helye, óriási árverseny várható – írja az origo.
A Lidl első üzletei már a héten várják az amerikai vásárlókat az Egyesült Államokban, míg az Aldi már jelen van, és a Walmart valamint a Kroger mögött a harmadik legnagyobb áruházlánc szeretne lenni az USA területén. Az Aldi úgy tervezi, hogy 3,4 milliárd dollár értékben hajt végre beruházásokat 2022-ig,
amiből 900 új szupermarket tudnak megnyitni, ezzel üzleteinek számát a jelenlegi 1600-ról 2500-ra duzzasztanák.
Ha ez összejönne, akkor az Aldi a harmadik legnagyobb szupermarket-lánc lenne az országban – írja a Bloomberg.
A Lidl valamivel lassabb ütemben gondolkodik, évente 100 bolttal számolnak 2022-ig, az első üzleteket a héten nyitják meg. A Lidl csütörtökön három államban összesen kilenc bolttal mutatkozik be.
Elemzők szerint a két cég óriási növekedési potenciál előtt áll, évente 10 százalékos nyereség is elképzelhető 2020-ig. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >