Amerikában nyugtatgatják a gyártók az állateledel vásárlókat
95 fajta terméket hívtak vissza, most reklámhadjárat indult a fogyasztók bizalmának visszaszerzéséért.
A P&G egész oldalas hirdetéseket jelentetett meg 59
amerikai napilapban, amelyben a kisállat-tulajdonosokat nyugtatja. A
reklámokban az áll, hogy a piacon maradt eledelek biztonságosak és nem
tartalmaznak olyan szennyezőanyagot, amelyek miatt a visszahívások történtek.
Az "első lépésnek" nevezett reklámkampányt a
P&G szóvivője szerint azután indították el, hogy az Egyesült Államokban
visszahívtak állateledeleket az elmúlt napokban. A visszarendelések mögött
három gyártó állt, a szálak pedig a kanadai Menu Foodhoz vezettek, amelynek 95
terméke érintett az ügyben. A vásárlók panaszai február 20-ától érkeztek a
céghez, amit egy belső vizsgálat követett, ezután hívták vissza a
termékeket – közölte korábban az amerikai Food and Drug Administration.
A termék-visszahívásokban három gyártó is érintett volt,
amelyeknek a Menu Foods szállított, az ő üzemeikben is kimutatták a
szennyezőanyagot. A Colgate-Palmolive Co.-nál egy száraz macskaeledelt
rendeltek vissza, a Nestle Purina pedig egy kutyaeledelt volt kénytelen kivonni
a forgalomból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >