Amerikában nyugtatgatják a gyártók az állateledel vásárlókat
95 fajta terméket hívtak vissza, most reklámhadjárat indult a fogyasztók bizalmának visszaszerzéséért.
A P&G egész oldalas hirdetéseket jelentetett meg 59
amerikai napilapban, amelyben a kisállat-tulajdonosokat nyugtatja. A
reklámokban az áll, hogy a piacon maradt eledelek biztonságosak és nem
tartalmaznak olyan szennyezőanyagot, amelyek miatt a visszahívások történtek.
Az "első lépésnek" nevezett reklámkampányt a
P&G szóvivője szerint azután indították el, hogy az Egyesült Államokban
visszahívtak állateledeleket az elmúlt napokban. A visszarendelések mögött
három gyártó állt, a szálak pedig a kanadai Menu Foodhoz vezettek, amelynek 95
terméke érintett az ügyben. A vásárlók panaszai február 20-ától érkeztek a
céghez, amit egy belső vizsgálat követett, ezután hívták vissza a
termékeket – közölte korábban az amerikai Food and Drug Administration.
A termék-visszahívásokban három gyártó is érintett volt,
amelyeknek a Menu Foods szállított, az ő üzemeikben is kimutatták a
szennyezőanyagot. A Colgate-Palmolive Co.-nál egy száraz macskaeledelt
rendeltek vissza, a Nestle Purina pedig egy kutyaeledelt volt kénytelen kivonni
a forgalomból.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >