Amerikában Jamie Lee Curtis népszerűsíti a Danone Activiat
A Y&R által készített reklámfilmben a világhírű színésznő nyíltan beszél gyomorpanaszairól és megoldásként az Activiát ajánlja.
Az Egyesült Államokban 2006-ban debütált az
Activia, akkor az itthon is jól ismert
pénz visszafizetési garanciával kínálták
a terméket. Idén is
lesz hasonló promóció, de a hirdetések
többségében inkább Curtisen lesz a hangsúly. A
kampány következő fázisában a színésznő
arra buzdítja a vásárlókat, hogy osszák meg az Activiaval kapcsolatos jó tapasztalataikat a nyilvánosságal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >