Amerikában Jamie Lee Curtis népszerűsíti a Danone Activiat
A Y&R által készített reklámfilmben a világhírű színésznő nyíltan beszél gyomorpanaszairól és megoldásként az Activiát ajánlja.
Az Egyesült Államokban 2006-ban debütált az
Activia, akkor az itthon is jól ismert
pénz visszafizetési garanciával kínálták
a terméket. Idén is
lesz hasonló promóció, de a hirdetések
többségében inkább Curtisen lesz a hangsúly. A
kampány következő fázisában a színésznő
arra buzdítja a vásárlókat, hogy osszák meg az Activiaval kapcsolatos jó tapasztalataikat a nyilvánosságal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >