Amerikában Jamie Lee Curtis népszerűsíti a Danone Activiat
A Y&R által készített reklámfilmben a világhírű színésznő nyíltan beszél gyomorpanaszairól és megoldásként az Activiát ajánlja.
Az Egyesült Államokban 2006-ban debütált az
Activia, akkor az itthon is jól ismert
pénz visszafizetési garanciával kínálták
a terméket. Idén is
lesz hasonló promóció, de a hirdetések
többségében inkább Curtisen lesz a hangsúly. A
kampány következő fázisában a színésznő
arra buzdítja a vásárlókat, hogy osszák meg az Activiaval kapcsolatos jó tapasztalataikat a nyilvánosságal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >