Amerikában Jamie Lee Curtis népszerűsíti a Danone Activiat
A Y&R által készített reklámfilmben a világhírű színésznő nyíltan beszél gyomorpanaszairól és megoldásként az Activiát ajánlja.
Az Egyesült Államokban 2006-ban debütált az
Activia, akkor az itthon is jól ismert
pénz visszafizetési garanciával kínálták
a terméket. Idén is
lesz hasonló promóció, de a hirdetések
többségében inkább Curtisen lesz a hangsúly. A
kampány következő fázisában a színésznő
arra buzdítja a vásárlókat, hogy osszák meg az Activiaval kapcsolatos jó tapasztalataikat a nyilvánosságal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >A piaci egyensúly biztosítására törekszik majd az új fogyasztóvédelmi hatóság
A január 1-jén felálló Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH)…
Tovább olvasom >