Amerikában Jamie Lee Curtis népszerűsíti a Danone Activiat
A Y&R által készített reklámfilmben a világhírű színésznő nyíltan beszél gyomorpanaszairól és megoldásként az Activiát ajánlja.
Az Egyesült Államokban 2006-ban debütált az
Activia, akkor az itthon is jól ismert
pénz visszafizetési garanciával kínálták
a terméket. Idén is
lesz hasonló promóció, de a hirdetések
többségében inkább Curtisen lesz a hangsúly. A
kampány következő fázisában a színésznő
arra buzdítja a vásárlókat, hogy osszák meg az Activiaval kapcsolatos jó tapasztalataikat a nyilvánosságal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >