Amerikába tart a Tesco
Anglia legnagyobb kereskedőlánca Friss és azonnal fogyasztható árukat kínáló boltot nyit Californiában, Nevadában és Arizonában.
Az üzletek általában kisebbek lesznek, mint a szokásos
bevásárlóközpontok és több friss valamint bio élelmiszert kínálnak majd, mint az amerikai boltok. Bizalmas információk szerint, ha a piacra lépés nem
sikerül a Tesco csaknem 3 milliárd dollárt veszít a 200 amerikai üzlet
megnyitásán.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >