AMC: Lezárult a Duna borrégió kampánya
Véget ért az Agrármarketing Centrum (AMC) nagyszabású országos kampánya, amelyet az AMC a Duna borrégió népszerűsítésére indított. A kampány elérte fő céljait: előtérbe helyezte az alföldi borokat a hazai piacon, és felhívta a figyelmet a régió minőségi boraira, borászataira.
A kampány a tájékoztatás szerint elérte fő céljait: előtérbe helyezte az alföldi borokat a magyar piacon, és felhívta a figyelmet a régió minőségi boraira, borászataira. A roadshow keretében az AMC borsátrát hat vidéki fesztiválra vitték el, és így összesen több, mint tízezer emberhez jutottak el az információk.
A múlt évben a Duna borrégióban mintegy 1,1 millió hektoliter bor került a pincékbe, ez a Magyarországon előállított bormennyiség mintegy harmada.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Pénteken indul a Magyar Élelmiszerbank Egyesület karácsonyi akciója
Péntektől vasárnapig az Élelmiszerbank hagyományos karácsonyi kampányának keretében minden korábbinál…
Tovább olvasom >Nagy Márton: továbbra is alacsony szinten az infláció
Az infláció az előzetes kormányzati jelzéseknek megfelelően kedvező, alacsony szinten…
Tovább olvasom >NAV: a lakosság csak megbízható, ismert online áruházakból rendeljen
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) azt tanácsolja a lakosságnak,…
Tovább olvasom >