AMC: Lezárult a Duna borrégió kampánya
Véget ért az Agrármarketing Centrum (AMC) nagyszabású országos kampánya, amelyet az AMC a Duna borrégió népszerűsítésére indított. A kampány elérte fő céljait: előtérbe helyezte az alföldi borokat a hazai piacon, és felhívta a figyelmet a régió minőségi boraira, borászataira.
A kampány a tájékoztatás szerint elérte fő céljait: előtérbe helyezte az alföldi borokat a magyar piacon, és felhívta a figyelmet a régió minőségi boraira, borászataira. A roadshow keretében az AMC borsátrát hat vidéki fesztiválra vitték el, és így összesen több, mint tízezer emberhez jutottak el az információk.
A múlt évben a Duna borrégióban mintegy 1,1 millió hektoliter bor került a pincékbe, ez a Magyarországon előállított bormennyiség mintegy harmada.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >