AMC-kínálat szalámitól szívószálig

Szerző: Trademagazin Dátum: 2019. 05. 06. 12:00

Idén a PLMA vásárra tizenharmadszor szervez közösségi standot az Agrármarketing Centrum. Tizenhat magyar cég állít ki a már megszokott 8-as pavilonban, 144 négyzetméteren. Kínálnak friss és mélyhűtött élelmiszereket, szárazárut, italokat, kozmetikumokat, egészség- és szépségipari termékeket, de konyhafelszerelési, autóápolási és kertészeti cikkeket is.

Ondré Péter ügyvezető igazgató tájékoztatása szerint a kiállítási részvétel iránt olyan nagy az érdeklődés, hogy az eredetileg raktár/konyhának szánt területeket is átadták egy kiállító cégnek.
A magyar kiállítók gazdag kínálatát a következők alkotják: szalámi, kolbász, főtt és érlelt sonka, virsli, méz, fűszerpaprika-őrlemény, fagyasztott lepény, őrölt dió, extrudált termékek, fagyasztott pékáru, édes és sós leveles tészta, gyümölcskonzerv, üdítőital, fagylaltpor, italporok, süteményalapporok, továbbá tejízesítő szívószálak.

Fontosnak tartja Ondré Péter a magyar cégek diplomáciai támogatását:
„A hágai magyar nagykövetség munkatársai a korábbi évekhez hasonlóan, idén is eljönnek a vásárba, és külön-külön egyeztetnek a magyar kiállítókkal arról, milyen segítséget igényelnek ahhoz, hogy bejussanak a holland piacra. Ezzel nagy mértékben hozzájárulnak a magyar kiállítók tárgyalásainak eredményességéhez.”

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink