AMC-kínálat szalámitól szívószálig
Idén a PLMA vásárra tizenharmadszor szervez közösségi standot az Agrármarketing Centrum. Tizenhat magyar cég állít ki a már megszokott 8-as pavilonban, 144 négyzetméteren. Kínálnak friss és mélyhűtött élelmiszereket, szárazárut, italokat, kozmetikumokat, egészség- és szépségipari termékeket, de konyhafelszerelési, autóápolási és kertészeti cikkeket is.
Ondré Péter ügyvezető igazgató tájékoztatása szerint a kiállítási részvétel iránt olyan nagy az érdeklődés, hogy az eredetileg raktár/konyhának szánt területeket is átadták egy kiállító cégnek.
A magyar kiállítók gazdag kínálatát a következők alkotják: szalámi, kolbász, főtt és érlelt sonka, virsli, méz, fűszerpaprika-őrlemény, fagyasztott lepény, őrölt dió, extrudált termékek, fagyasztott pékáru, édes és sós leveles tészta, gyümölcskonzerv, üdítőital, fagylaltpor, italporok, süteményalapporok, továbbá tejízesítő szívószálak.
Fontosnak tartja Ondré Péter a magyar cégek diplomáciai támogatását:
„A hágai magyar nagykövetség munkatársai a korábbi évekhez hasonlóan, idén is eljönnek a vásárba, és külön-külön egyeztetnek a magyar kiállítókkal arról, milyen segítséget igényelnek ahhoz, hogy bejussanak a holland piacra. Ezzel nagy mértékben hozzájárulnak a magyar kiállítók tárgyalásainak eredményességéhez.”
Kapcsolódó cikkeink
A PLMA 2024 Trade Show idén nagyratörő gyártókat és kiskereskedőket mutatott be
Iható tengervíz és iható ecet, teából készült, kenyérre kenhető zselé,…
Tovább olvasom >Soha nem látott népszerűségnek örvendenek a saját márkák
A pandémia után előállt gazdasági kihívások a már korábban is…
Tovább olvasom >A legrangosabb pálinkaverseny
Június végén a Magyar Tudományos Akadémián zajlott a májusban Csopakon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >