AMC-kínálat szalámitól szívószálig
Idén a PLMA vásárra tizenharmadszor szervez közösségi standot az Agrármarketing Centrum. Tizenhat magyar cég állít ki a már megszokott 8-as pavilonban, 144 négyzetméteren. Kínálnak friss és mélyhűtött élelmiszereket, szárazárut, italokat, kozmetikumokat, egészség- és szépségipari termékeket, de konyhafelszerelési, autóápolási és kertészeti cikkeket is.
Ondré Péter ügyvezető igazgató tájékoztatása szerint a kiállítási részvétel iránt olyan nagy az érdeklődés, hogy az eredetileg raktár/konyhának szánt területeket is átadták egy kiállító cégnek.
A magyar kiállítók gazdag kínálatát a következők alkotják: szalámi, kolbász, főtt és érlelt sonka, virsli, méz, fűszerpaprika-őrlemény, fagyasztott lepény, őrölt dió, extrudált termékek, fagyasztott pékáru, édes és sós leveles tészta, gyümölcskonzerv, üdítőital, fagylaltpor, italporok, süteményalapporok, továbbá tejízesítő szívószálak.
Fontosnak tartja Ondré Péter a magyar cégek diplomáciai támogatását:
„A hágai magyar nagykövetség munkatársai a korábbi évekhez hasonlóan, idén is eljönnek a vásárba, és külön-külön egyeztetnek a magyar kiállítókkal arról, milyen segítséget igényelnek ahhoz, hogy bejussanak a holland piacra. Ezzel nagy mértékben hozzájárulnak a magyar kiállítók tárgyalásainak eredményességéhez.”
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Megnyílt a PLMA, 20 kiállító a magyar közösségi standon
A több mint 37 éves múltra visszatekintő PLMA World of…
Tovább olvasom >Európa kedvencei már itthon is elérhetők – díjnyertes termékek diszkont áron a Kifli.hu-n
Négy nemzetközi díjat nyert saját márkás termékeivel a Kifli.hu anyavállalata,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágul a csirke, drágul a tojás – ez vár most a magyar vásárlókra
Jelentős áremelkedés zajlott le a hazai baromfipiacon az elmúlt hónapokban…
Tovább olvasom >Kiszámíthatatlan szezont hozott 2025 a csonthéjas gyümölcsök piacán
Ellentétes tendenciák jellemzik a 2025-ös csonthéjas gyümölcsszezont világszerte: miközben egyes…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
A TikTokon elindult #MatchaTok trend szélsebesen meghódította a világot: a…
Tovább olvasom >