AMC-kínálat szalámitól szívószálig
Idén a PLMA vásárra tizenharmadszor szervez közösségi standot az Agrármarketing Centrum. Tizenhat magyar cég állít ki a már megszokott 8-as pavilonban, 144 négyzetméteren. Kínálnak friss és mélyhűtött élelmiszereket, szárazárut, italokat, kozmetikumokat, egészség- és szépségipari termékeket, de konyhafelszerelési, autóápolási és kertészeti cikkeket is.
Ondré Péter ügyvezető igazgató tájékoztatása szerint a kiállítási részvétel iránt olyan nagy az érdeklődés, hogy az eredetileg raktár/konyhának szánt területeket is átadták egy kiállító cégnek.
A magyar kiállítók gazdag kínálatát a következők alkotják: szalámi, kolbász, főtt és érlelt sonka, virsli, méz, fűszerpaprika-őrlemény, fagyasztott lepény, őrölt dió, extrudált termékek, fagyasztott pékáru, édes és sós leveles tészta, gyümölcskonzerv, üdítőital, fagylaltpor, italporok, süteményalapporok, továbbá tejízesítő szívószálak.
Fontosnak tartja Ondré Péter a magyar cégek diplomáciai támogatását:
„A hágai magyar nagykövetség munkatársai a korábbi évekhez hasonlóan, idén is eljönnek a vásárba, és külön-külön egyeztetnek a magyar kiállítókkal arról, milyen segítséget igényelnek ahhoz, hogy bejussanak a holland piacra. Ezzel nagy mértékben hozzájárulnak a magyar kiállítók tárgyalásainak eredményességéhez.”
Kapcsolódó cikkeink
A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >Agrármarketing Centrum: magyar élelmiszergyártók mutatták be termékeiket Albániában és Montenegróban
Tizenegy magyar élelmiszergyártócég mutatta be termékeit Montenegróban és Albániában az…
Tovább olvasom >Rekordméretű saját márkás szakkiállításra készül a PLMA
A Private Label Manufacturers’ Association (PLMA) május 20-21-én rendezi meg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >