Nagyratörő tervek a Lavazzánál
Az olasz kávégyár, a Lavazza 2020-ra szeretné 2,2 milliárd euróra növelni a forgalmát. Antonio Baravalle, a cég vezérigazgatója elmondta, hogy tervük teljesítése érdekében a jövőben számos felvásárlást fognak tető alá hozni. Az elmúlt évben a Lavazza nagy lépést tett a nemzetközi piacon, rekordnak számító 30%-os forgalomnövekedést ért el.
A vezérigazgató kiemelte, hogy ez az eredmény lehetővé teszi cége számára, hogy az iparág legnagyobb szereplőivel szemben is hatékonyan versenyezhessenek. Azt is hozzátette, hogy jövőbeni terjeszkedésük stratégiájában továbbra is azt az elvet követik, hogy a „helyi ékszerek a globális növekedés alapjai”.
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a BOCI márkát a Cerbona, új fejezet kezdődik a nagy tradícióval rendelkező ikonikus márka életében
A Nestlé a mai napon bejelentette, hogy értékesíti a BOCI,…
Tovább olvasom >Tudósok bizonyították be, hogy a jó bor boldogabbá tesz
A jó minőségű bor fogyasztása valóban boldogabbá tesz – állapította…
Tovább olvasom >Kilábalni látszik a kelet- és közép-európai HoReCa kávépiac a válságból
A HoReCa kávépiac helyzete Közép- és Kelet-Európában, így Magyarországon, Csehországban,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >