Nagyratörő tervek a Lavazzánál
Az olasz kávégyár, a Lavazza 2020-ra szeretné 2,2 milliárd euróra növelni a forgalmát. Antonio Baravalle, a cég vezérigazgatója elmondta, hogy tervük teljesítése érdekében a jövőben számos felvásárlást fognak tető alá hozni. Az elmúlt évben a Lavazza nagy lépést tett a nemzetközi piacon, rekordnak számító 30%-os forgalomnövekedést ért el.
A vezérigazgató kiemelte, hogy ez az eredmény lehetővé teszi cége számára, hogy az iparág legnagyobb szereplőivel szemben is hatékonyan versenyezhessenek. Azt is hozzátette, hogy jövőbeni terjeszkedésük stratégiájában továbbra is azt az elvet követik, hogy a „helyi ékszerek a globális növekedés alapjai”.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a Colgate-Palmolive a friss állateledelek piacára
Az ausztrál Prime100 friss állateledel-márka felvásárlásával lép be a Colgate-Palmolive…
Tovább olvasom >Megvette a Ferrero a Power Crunch fehérjesnack márkát
A Ferrero, a Nutella és a Ferrero Rocher gyártója, megvásárolta…
Tovább olvasom >Országszerte elérhető lesz a Despar Italia üzleteiben az S-Budget márka
Az olasz Despar Italia, az SPAR koncesszió tulajdonosa, országosan elérhetővé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >