Amazon, Wal-Mart, Apple: róluk beszélnek a neten
A Zeta Interactive piackutató idén is összeállította azoknak a márkáknak a listáját, amelyekről a legtöbb szó esett az interneten.
A cég nem csak a társalgások mennyiségét, de az értékét is figyelembe veszi a lista összeállításakor, tehát súlyozza, hogy a fogyasztók inkább pozitív vagy negatív véleményt formálnak egy-egy márkáról.
Eszerint az első helyet az Amazon foglalja el, amely idén letaszította a trónról a Microsoftot. Második az alacsony árakkal hirdető diszkont óriás, a Wal-Mart, harmadik pedig az Apple. De az első tízbe került a Hyundai (negyedik) és a Volkswagen (kilencedik) is, ami jól jelzi, hogy az amerikai netezők számára a kedvező ár elsődleges fontosságú.
A Forbes tudósítása szerint a Microsoft azért esett vissza hat helyet a listán, mert bár továbbra is újdonságokkal lepi meg a piacot, a fogyasztók a technológia és nem az értékét fogalmát kapcsolják a cég nevéhez. Ezzel szemben az Amazonhoz olyan kifejezések társulnak, mint gyorsaság vagy az üzleti lehetőségek – írja a Forbes nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >