Amazon, Wal-Mart, Apple: róluk beszélnek a neten
A Zeta Interactive piackutató idén is összeállította azoknak a márkáknak a listáját, amelyekről a legtöbb szó esett az interneten.
A cég nem csak a társalgások mennyiségét, de az értékét is figyelembe veszi a lista összeállításakor, tehát súlyozza, hogy a fogyasztók inkább pozitív vagy negatív véleményt formálnak egy-egy márkáról.
Eszerint az első helyet az Amazon foglalja el, amely idén letaszította a trónról a Microsoftot. Második az alacsony árakkal hirdető diszkont óriás, a Wal-Mart, harmadik pedig az Apple. De az első tízbe került a Hyundai (negyedik) és a Volkswagen (kilencedik) is, ami jól jelzi, hogy az amerikai netezők számára a kedvező ár elsődleges fontosságú.
A Forbes tudósítása szerint a Microsoft azért esett vissza hat helyet a listán, mert bár továbbra is újdonságokkal lepi meg a piacot, a fogyasztók a technológia és nem az értékét fogalmát kapcsolják a cég nevéhez. Ezzel szemben az Amazonhoz olyan kifejezések társulnak, mint gyorsaság vagy az üzleti lehetőségek – írja a Forbes nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >