Amazon: minden idők legnagyobb összegét költötték hirdetésre
Az Amazon közzétette, hogy tavaly 16,9 milliárd dollárt költött hirdetésre. Ezzel a gigacég vezeti a listát reklámköltség tekintetében (is).

Sosem költöttek még ennyit reklámra
Ezzel párhuzamosan nettó bevételei is elképesztően megnövekedtek: míg 2019-ben ez az összeg 280,5 milliárd dollár volt, addig tavaly már 470 milliárd.
Az Amazon teljes marketing költsége 2021-ben 48%-kal növekedett, ami 32,6 milliárd dolláros kiadást jelent.
Charged Retail
Kapcsolódó cikkeink
Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: júniusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,0, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
2025. júniusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >NGM: bővülő pályán a kiskereskedelmi forgalom
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2025 júniusában a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Még mindig visszafogottabbak a magyar vásárlók
Júniusban a kiskereskedelmi forgalom volumene 3 százalékkal nőtt éves összevetésben.…
Tovább olvasom >