Amazon: minden idők legnagyobb összegét költötték hirdetésre
Az Amazon közzétette, hogy tavaly 16,9 milliárd dollárt költött hirdetésre. Ezzel a gigacég vezeti a listát reklámköltség tekintetében (is).
Ezzel párhuzamosan nettó bevételei is elképesztően megnövekedtek: míg 2019-ben ez az összeg 280,5 milliárd dollár volt, addig tavaly már 470 milliárd.
Az Amazon teljes marketing költsége 2021-ben 48%-kal növekedett, ami 32,6 milliárd dolláros kiadást jelent.
Charged Retail
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >Mit és hogyan vizsgál a Fogyasztóvédelem a reklámozási gyakorlatban?
Rekord létszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >KSH: A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban
2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: 566 mikro-, kis- és közepes vállalkozás részesül kapacitásbővítő támogatásban
A mikro-, kis- és közepes vállalkozásokat célzó kapacitásbővítő támogatásra 566-an…
Tovább olvasom >