Alulinformáltak a fogyasztók
Ezer fős mintán vizsgálták a lakosság véleményét az élelmiszerkockázatokkal kapcsolatban.A Szent István Egyetem és a Cognative Kft. közös felméréséből kiderült,
hogy a valódi kockázatok felismerésében, az egészséget veszélyeztető tényezőket
illetően számos tévhit él és még mindig alulinformáltak a fogyasztók. A felmérés
rámutatott, hogy az élelmiszerekkel szemben elsősorban a frissességet, a jó
ízt, a magas vitamin és tápláló értéket, az ásványi anyag tartalmat és az
alacsony koleszterinszintet tartják fontosnak a vásárlók. Ugyanakkor ma már
arra is figyelnek, hogy az E-betűs összetevők terén mit tartalmaz egy
élelmiszer.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hullámok a cégtrendben – a felszámolások és cégalapítások változó arcai
Csökkenő megszűnések mellett is csökkenő cégszámok a cégtrendben. A cégalapítási…
Tovább olvasom >IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Óvatosan, de tudatosan terveznek a hazai vállalkozások – VOSZ Barométer üzleti hangulatelemzés – 2024. I. negyedév
A bizonytalanság továbbra is erősen érezhető a hazai vállalkozások üzleti…
Tovább olvasom >