Alulinformáltak a fogyasztók
Ezer fős mintán vizsgálták a lakosság véleményét az élelmiszerkockázatokkal kapcsolatban.A Szent István Egyetem és a Cognative Kft. közös felméréséből kiderült,
hogy a valódi kockázatok felismerésében, az egészséget veszélyeztető tényezőket
illetően számos tévhit él és még mindig alulinformáltak a fogyasztók. A felmérés
rámutatott, hogy az élelmiszerekkel szemben elsősorban a frissességet, a jó
ízt, a magas vitamin és tápláló értéket, az ásványi anyag tartalmat és az
alacsony koleszterinszintet tartják fontosnak a vásárlók. Ugyanakkor ma már
arra is figyelnek, hogy az E-betűs összetevők terén mit tartalmaz egy
élelmiszer.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >Bővíti sajtgyártó kapacitását az Arla Foods Bahreinben
50,9 millió eurót, azaz mintegy 59,4 millió dollárt invesztál az…
Tovább olvasom >