Alulinformáltak a fogyasztók
Ezer fős mintán vizsgálták a lakosság véleményét az élelmiszerkockázatokkal kapcsolatban.A Szent István Egyetem és a Cognative Kft. közös felméréséből kiderült,
hogy a valódi kockázatok felismerésében, az egészséget veszélyeztető tényezőket
illetően számos tévhit él és még mindig alulinformáltak a fogyasztók. A felmérés
rámutatott, hogy az élelmiszerekkel szemben elsősorban a frissességet, a jó
ízt, a magas vitamin és tápláló értéket, az ásványi anyag tartalmat és az
alacsony koleszterinszintet tartják fontosnak a vásárlók. Ugyanakkor ma már
arra is figyelnek, hogy az E-betűs összetevők terén mit tartalmaz egy
élelmiszer.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >