Alulinformáltak a fogyasztók
Ezer fős mintán vizsgálták a lakosság véleményét az élelmiszerkockázatokkal kapcsolatban.A Szent István Egyetem és a Cognative Kft. közös felméréséből kiderült,
hogy a valódi kockázatok felismerésében, az egészséget veszélyeztető tényezőket
illetően számos tévhit él és még mindig alulinformáltak a fogyasztók. A felmérés
rámutatott, hogy az élelmiszerekkel szemben elsősorban a frissességet, a jó
ízt, a magas vitamin és tápláló értéket, az ásványi anyag tartalmat és az
alacsony koleszterinszintet tartják fontosnak a vásárlók. Ugyanakkor ma már
arra is figyelnek, hogy az E-betűs összetevők terén mit tartalmaz egy
élelmiszer.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >