Állatkísérlet-mentes kozmetikai márka Kínában
A londoni székhelyű Bulldog lett az első olyan bőrápolási márka, amely nem teszteli állatokon termékeit, és betört a kínai piacra.
Ezidáig a kozmetikai termékek állatokon történő kipróbálása kötelező volt Kínában, ám a Bulldog projektjének köszönhetően a Cruelty Free International civil szervezettel együttműködve ki tudta kerülni ezt a szabályt.
A hatalmas eredménynek számító együttműködés lehetővé teszi a Bulldog számára, hogy termékeit az Egyesült Királyságban gyártsa, ahol nem kell állatokon kísérleteznie, majd a termékeket Kínában adja el.
Kapcsolódó cikkeink
Meglepően jól teljesítenek a L’Oreal részvényei
A L’Oreal részvényei pénteken jelentős, 5%-os emelkedést mutattak, ami a…
Tovább olvasom >AVON: a nők kétharmada a természetesebb sminket részesíti előnyben
A nők szépségápolási döntéseit befolyásoló tényezők köre igen összetett, a…
Tovább olvasom >700 új termékkel bővült a dm kínálata a szépség és egészség jegyében
A dm idén tavasszal ismét 700 új termékkel bővítette kínálatát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >