Állatkísérlet-mentes kozmetikai márka Kínában
A londoni székhelyű Bulldog lett az első olyan bőrápolási márka, amely nem teszteli állatokon termékeit, és betört a kínai piacra.
Ezidáig a kozmetikai termékek állatokon történő kipróbálása kötelező volt Kínában, ám a Bulldog projektjének köszönhetően a Cruelty Free International civil szervezettel együttműködve ki tudta kerülni ezt a szabályt.
A hatalmas eredménynek számító együttműködés lehetővé teszi a Bulldog számára, hogy termékeit az Egyesült Királyságban gyártsa, ahol nem kell állatokon kísérleteznie, majd a termékeket Kínában adja el.
Kapcsolódó cikkeink
Meglepően jól teljesítenek a L’Oreal részvényei
A L’Oreal részvényei pénteken jelentős, 5%-os emelkedést mutattak, ami a…
Tovább olvasom >AVON: a nők kétharmada a természetesebb sminket részesíti előnyben
A nők szépségápolási döntéseit befolyásoló tényezők köre igen összetett, a…
Tovább olvasom >700 új termékkel bővült a dm kínálata a szépség és egészség jegyében
A dm idén tavasszal ismét 700 új termékkel bővítette kínálatát,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >