Állatkísérlet-mentes kozmetikai márka Kínában
A londoni székhelyű Bulldog lett az első olyan bőrápolási márka, amely nem teszteli állatokon termékeit, és betört a kínai piacra.
Ezidáig a kozmetikai termékek állatokon történő kipróbálása kötelező volt Kínában, ám a Bulldog projektjének köszönhetően a Cruelty Free International civil szervezettel együttműködve ki tudta kerülni ezt a szabályt.
A hatalmas eredménynek számító együttműködés lehetővé teszi a Bulldog számára, hogy termékeit az Egyesült Királyságban gyártsa, ahol nem kell állatokon kísérleteznie, majd a termékeket Kínában adja el.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >A kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A veszélyes, nem élelmiszeripari termékek uniós gyorsriasztási rendszerében kozmetikai termékekre…
Tovább olvasom >Meglepően jól teljesítenek a L’Oreal részvényei
A L’Oreal részvényei pénteken jelentős, 5%-os emelkedést mutattak, ami a…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >