Állatkísérlet-mentes kozmetikai márka Kínában
A londoni székhelyű Bulldog lett az első olyan bőrápolási márka, amely nem teszteli állatokon termékeit, és betört a kínai piacra.
Ezidáig a kozmetikai termékek állatokon történő kipróbálása kötelező volt Kínában, ám a Bulldog projektjének köszönhetően a Cruelty Free International civil szervezettel együttműködve ki tudta kerülni ezt a szabályt.
A hatalmas eredménynek számító együttműködés lehetővé teszi a Bulldog számára, hogy termékeit az Egyesült Királyságban gyártsa, ahol nem kell állatokon kísérleteznie, majd a termékeket Kínában adja el.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >A kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A veszélyes, nem élelmiszeripari termékek uniós gyorsriasztási rendszerében kozmetikai termékekre…
Tovább olvasom >Meglepően jól teljesítenek a L’Oreal részvényei
A L’Oreal részvényei pénteken jelentős, 5%-os emelkedést mutattak, ami a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A STRAND Fesztivál K&H Balaton Nagyszínpadán hazai- és világsztárok váltják egymást
Idén nyáron Zamárdi ismét megtelik zenével, színekkel és pezsgő hangulattal. A STRAND…
Tovább olvasom >Megvannak a Fenntarthatóság szimbóluma idei díjazottjai
A Trade magazin hatodszor hirdette meg a Fenntarthatóság szimbóluma pályázatot. A…
Tovább olvasom >Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál 2025 – Három nap a bor, a pezsgő és a kultúra jegyében
Szeptember 5–7. között immár 35. alkalommal várja látogatóit a Budafoki…
Tovább olvasom >