Állatkísérlet-mentes kozmetikai márka Kínában
A londoni székhelyű Bulldog lett az első olyan bőrápolási márka, amely nem teszteli állatokon termékeit, és betört a kínai piacra.
Ezidáig a kozmetikai termékek állatokon történő kipróbálása kötelező volt Kínában, ám a Bulldog projektjének köszönhetően a Cruelty Free International civil szervezettel együttműködve ki tudta kerülni ezt a szabályt.
A hatalmas eredménynek számító együttműködés lehetővé teszi a Bulldog számára, hogy termékeit az Egyesült Királyságban gyártsa, ahol nem kell állatokon kísérleteznie, majd a termékeket Kínában adja el.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >A kozmetikumok vezetik a veszélyes, nem élelmiszeripari termékek listáját
A veszélyes, nem élelmiszeripari termékek uniós gyorsriasztási rendszerében kozmetikai termékekre…
Tovább olvasom >Meglepően jól teljesítenek a L’Oreal részvényei
A L’Oreal részvényei pénteken jelentős, 5%-os emelkedést mutattak, ami a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >