Állatjóllét-címkét tesz saját sajtjaira az Aldi Süd
A német kiskereskedő saját márkás sajtjain mostantól olyan címkét helyez el, amiből kiderül , hogy a termék készítése során figyelmbe vették az állatjóllét kritériumait.
Az Aldi Fair & Gut címkéje 2018 óta van használatban, és már a húsokon, tojáson és tejeken is megjelent. A címke garantálja, hogy a beszállító farmon folyamatos ellenőrzés folyik, és az állatoknak van helyük mozogni, ráadásul nem kapnak GMO-takarmányt.
Kapcsolódó cikkeink
Szakértőtől kaphatnak tanácsot a vásárlók a Lidl-től állateledel témában
A Lidl Magyarország újabb lépést tesz a felelős kisállattartás további…
Tovább olvasom >Szeptemberben bezárja online üzletét az Aldi Németországban
Németországban bezárja közös online üzletét az Aldi Nord és az Aldi…
Tovább olvasom >Leáll a Carrefour az akciós újságok terjesztésével Franciaországban
Március 31-ével megszünteti a Carrefour a nyomtatott promóciós szóróanyagok terjesztését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Portugieser csúcstalálkozó: Megvannak a jubileum győztesei
Április 23-án immár tizedik alkalommal szerveztek nemzetközi versenyt a portugieser…
Tovább olvasom >Egyre nagyobb fesztivált csapnak a gin körül
A gin nemcsak az egyik legnépszerűbb ital és longdrink alapanyag…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben a IV. Magyar Gasztronómia Napján
2025. április 26-27-én tartják a IV. Magyar Gasztronómia Napját. A…
Tovább olvasom >