Állatjóllét-címkét tesz saját sajtjaira az Aldi Süd
A német kiskereskedő saját márkás sajtjain mostantól olyan címkét helyez el, amiből kiderül , hogy a termék készítése során figyelmbe vették az állatjóllét kritériumait.
Az Aldi Fair & Gut címkéje 2018 óta van használatban, és már a húsokon, tojáson és tejeken is megjelent. A címke garantálja, hogy a beszállító farmon folyamatos ellenőrzés folyik, és az állatoknak van helyük mozogni, ráadásul nem kapnak GMO-takarmányt.
Kapcsolódó cikkeink
Az ALDI Süd a legerősebb a vegán saját márkás kínálatban Németországban
A vegán saját márkás termékek kínálatát tekintve az ALDI Süd a legnagyobb…
Tovább olvasom >Bővíti frissáru-hálózatát az ALDI Süd
Bővíti frissáru-platformjainak hálózatát az ALDI Süd a gyümölcs- és zöldségellátás…
Tovább olvasom >Aldi DX: Digitalizációs újítások az Aldi Süd-től
Az Aldi Süd új IT- és digitalizációs ernyőmárkát létesített: az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >