Állatjóllét-címkét tesz saját sajtjaira az Aldi Süd
A német kiskereskedő saját márkás sajtjain mostantól olyan címkét helyez el, amiből kiderül , hogy a termék készítése során figyelmbe vették az állatjóllét kritériumait.
Az Aldi Fair & Gut címkéje 2018 óta van használatban, és már a húsokon, tojáson és tejeken is megjelent. A címke garantálja, hogy a beszállító farmon folyamatos ellenőrzés folyik, és az állatoknak van helyük mozogni, ráadásul nem kapnak GMO-takarmányt.
Kapcsolódó cikkeink
Racionalizálási törekvései közepette növeli európai jelenlétét az Aldi Nord
2023-as fenntarthatósági jelentése szerint 5,9%-kal nőtt az Aldi Nord nettó…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >Készpénzfelvételi szolgáltatást vezet be az Aldi Nord Németországban
2024. október 14-től minden németországi üzletében lehetővé teszi az Aldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatalmas vállalkozói érdeklődés mellett mutatkoztak be az új versenyképességet növelő uniós pályázatok a budapesti kamara tájékoztató fórumán
Több mint egy évtizedes kihagyás után budapesti cégek számára is…
Tovább olvasom >Jön a legizgalmasabb agrártechnológiai rendezvény
A mezőgazdaság újjászületése a generációk küzdelmeiben, globális agrárrobotikai forradalom, átjárás…
Tovább olvasom >Másodjára mutatkoznak be Kőbánya meghatározó munkáltatói
A tavalyi sikeres debütálás után, idén november 13-án második alkalommal…
Tovább olvasom >