Alkosd együtt a jövőt a Henkellel
A „Take a Henkel brand into the future” volt az ez évi szlogenje az immáron harmadik alkalommal megrendezésre kerülő Henkel Innovation Challenge nemzetközi innovációs versenynek.
Idén 12 európai ország több száz főiskolai és egyetemi hallgatója nyújtotta be kreatív termékötleteit. A versenyben a hallgatókat, mint képzeletbeli üzletfejlesztési vezetőket egy-egy Henkel termék fejlesztésével bíztak meg a vállalat kozmetika, illetve mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágában, a 2050-ben várható trendeknek megfelelően. A Budapesten megrendezett országos döntőn a négy legjobb magyar csapat mutathatta be ötleteit. A BME és a Moszkvai Egyetem diákjaiból összeállt nemzetközi csapat, a HuRuCiRi győzött, melynek tagjai áprilisban az amszterdami nemzetközi döntőn mérik össze tudásukat a többi európai ország nyerteseivel.
A Henkel Innovation Challenge vetélkedőn idén 12 európai ország: Ausztria, Belgium, Franciaország, Hollandia, Lengyelország, Magyarország, Németország, Olaszország, Oroszország, Spanyolország, Szlovákia, és Törökország vett részt. Minden országban külön országos döntőt rendeztek. Az egyes országok győztes csapatai áprilisban az amszterdami nemzetközi döntőn vetélkednek egymással.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Háztartási kekszből spájzoltunk be a legjobban a járvány miatt
Lényegesen több kekszet eszünk, mióta kitört a járvány. A nagy…
Tovább olvasom >Elindult a NESCAFÉ Dolce Gusto kapszulák visszagyűjtése a MediaMarktban
Idén márciusban új kapszulavisszagyűjtési- és újrahasznosítási rendszert indít a Nestlé…
Tovább olvasom >A Positive Adamsky-val erősít tovább trade-ben a Heineken
A Heineken Hungária és a Positive Adamsky az elmúlt 3…
Tovább olvasom >