Alkosd együtt a jövőt a Henkellel
A „Take a Henkel brand into the future” volt az ez évi szlogenje az immáron harmadik alkalommal megrendezésre kerülő Henkel Innovation Challenge nemzetközi innovációs versenynek.
Idén 12 európai ország több száz főiskolai és egyetemi hallgatója nyújtotta be kreatív termékötleteit. A versenyben a hallgatókat, mint képzeletbeli üzletfejlesztési vezetőket egy-egy Henkel termék fejlesztésével bíztak meg a vállalat kozmetika, illetve mosó- és háztartási tisztítószerek üzletágában, a 2050-ben várható trendeknek megfelelően. A Budapesten megrendezett országos döntőn a négy legjobb magyar csapat mutathatta be ötleteit. A BME és a Moszkvai Egyetem diákjaiból összeállt nemzetközi csapat, a HuRuCiRi győzött, melynek tagjai áprilisban az amszterdami nemzetközi döntőn mérik össze tudásukat a többi európai ország nyerteseivel.
A Henkel Innovation Challenge vetélkedőn idén 12 európai ország: Ausztria, Belgium, Franciaország, Hollandia, Lengyelország, Magyarország, Németország, Olaszország, Oroszország, Spanyolország, Szlovákia, és Törökország vett részt. Minden országban külön országos döntőt rendeztek. Az egyes országok győztes csapatai áprilisban az amszterdami nemzetközi döntőn vetélkednek egymással.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >