Alkoholos jeges teát dobott piacra a Monster Energy
A Monster Energy januárban vezette be a Nasty Beast nevű, hard jegestea-termékcsaládot. A 6%-os alkoholtartalmú termékek három ízben kaphatók.
A termék az energiaital-óriás The Beast Unleashed szénsavas alkoholos italának 2023-as bevezetését követi, amely több mint 87 millió dolláros forgalmával tavaly a legkelendőbb új márkának bizonyult a sör kategóriában. Mindkét terméket a Canarchy Craft Brewing forgalmazza, amelyet a Monster 330 millió dollárért vásárolt fel 2022-ben.
A korábban az alkoholtól elzárkózó vállalatok, mint például a Monster, a Coca-Cola és a PepsiCo, az elmúlt négy évben egymás után léptek be a kategóriába, hogy tőkét kovácsoljanak a fogyasztók részéről jelentkező keresletből és a készital-kínálat fellendüléséből.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Júniustól tilos energiaitalt eladni 18 éven aluliaknak – így ellenőrzik majd a házhoz szállítást
Egyhangú döntéssel fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, amely…
Tovább olvasom >A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >Új szabályok az energiaitalok értékesítésében: gyerekeknek tilos, felnőtteknek biztonságos marad
Április végétől új szabályozás lépett életbe Magyarországon az energiaitalok értékesítésével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >