Alkoholos jeges teát dobott piacra a Monster Energy
A Monster Energy januárban vezette be a Nasty Beast nevű, hard jegestea-termékcsaládot. A 6%-os alkoholtartalmú termékek három ízben kaphatók.
A termék az energiaital-óriás The Beast Unleashed szénsavas alkoholos italának 2023-as bevezetését követi, amely több mint 87 millió dolláros forgalmával tavaly a legkelendőbb új márkának bizonyult a sör kategóriában. Mindkét terméket a Canarchy Craft Brewing forgalmazza, amelyet a Monster 330 millió dollárért vásárolt fel 2022-ben.
A korábban az alkoholtól elzárkózó vállalatok, mint például a Monster, a Coca-Cola és a PepsiCo, az elmúlt négy évben egymás után léptek be a kategóriába, hogy tőkét kovácsoljanak a fogyasztók részéről jelentkező keresletből és a készital-kínálat fellendüléséből.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >