Alkoholos jeges teát dobott piacra a Monster Energy
A Monster Energy januárban vezette be a Nasty Beast nevű, hard jegestea-termékcsaládot. A 6%-os alkoholtartalmú termékek három ízben kaphatók.
A termék az energiaital-óriás The Beast Unleashed szénsavas alkoholos italának 2023-as bevezetését követi, amely több mint 87 millió dolláros forgalmával tavaly a legkelendőbb új márkának bizonyult a sör kategóriában. Mindkét terméket a Canarchy Craft Brewing forgalmazza, amelyet a Monster 330 millió dollárért vásárolt fel 2022-ben.
A korábban az alkoholtól elzárkózó vállalatok, mint például a Monster, a Coca-Cola és a PepsiCo, az elmúlt négy évben egymás után léptek be a kategóriába, hogy tőkét kovácsoljanak a fogyasztók részéről jelentkező keresletből és a készital-kínálat fellendüléséből.
A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Foci a Kurfürstendammon – A nap videója
A Coca Cola vendingautomatákra építő kreatív akcióiról többször is beszéltünk…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >