Alkoholos italokkal kísérletezik a Coca-Cola Japánban
A vállalat honlapján készített interjúban Jorge Garduño, a Coca-Cola Japan elnöke elmondta, hogy a vállalat kísérletezik az új alkoholos Chu-Hi itallal. A Chu-Hi egyfajta konzervital, amely kizárólag Japánban ismert, és magában foglalja az alkoholt, amelyet hagyományosan a shōchū nevű desztillált italból készítenek szénsavas víz és ízesítők hozzáadásával. Ez lenne az első alkalom, hogy a globális italok óriása az alkohol szegmensbe költözik a cég 125 éves történetében.
– Korábban még nem teszteltünk az alacsony alkoholtartalom kategóriájában, de ez egy példa arra, hogyan folytatjuk a fő területeken kívüli lehetőségek feltárását – mondta Garduño, aki szerint a japán piac hihetetlenül dinamikus, erősen versenyképes és az innováción alapul.
Bár az új alkoholtartalmú italokat Japánban próbálják meg forgalmazni, Garduño nem tartja valószínűnek, hogy az italt a világpiacra is bevezessék.
– Nem hiszem, hogy a világ minden tájától elvárható lenne a Coca-Cola ilyen jellegű jelenléte – tette hozzá.
A Coca-Cola számos olyan terméket gyárt, amelyek kifejezetten a japán piacon vannak, beleértve a tea- és kávékészítmények széles választékát, valamint a Coca-Cola Plust, amely hozzáadott rostokat tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Hamarosan még több lazacot tenyészt a Mitsubishi Norvégiában és Kanadában
A japán Mitsubishi kereskedőház bejelentette, hogy bővíti lazactenyésztési tevékenységét Norvégiában…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nemzetközi felmérés: rekordmagas az utazási kedv Európában a globális feszültségek ellenére is
Az éghajlatváltozás, a globális bizonytalanságok és a geopolitikai zavarok ellenére…
Tovább olvasom >Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >