Alkoholos italokkal kísérletezik a Coca-Cola Japánban
A vállalat honlapján készített interjúban Jorge Garduño, a Coca-Cola Japan elnöke elmondta, hogy a vállalat kísérletezik az új alkoholos Chu-Hi itallal. A Chu-Hi egyfajta konzervital, amely kizárólag Japánban ismert, és magában foglalja az alkoholt, amelyet hagyományosan a shōchū nevű desztillált italból készítenek szénsavas víz és ízesítők hozzáadásával. Ez lenne az első alkalom, hogy a globális italok óriása az alkohol szegmensbe költözik a cég 125 éves történetében.
– Korábban még nem teszteltünk az alacsony alkoholtartalom kategóriájában, de ez egy példa arra, hogyan folytatjuk a fő területeken kívüli lehetőségek feltárását – mondta Garduño, aki szerint a japán piac hihetetlenül dinamikus, erősen versenyképes és az innováción alapul.
Bár az új alkoholtartalmú italokat Japánban próbálják meg forgalmazni, Garduño nem tartja valószínűnek, hogy az italt a világpiacra is bevezessék.
– Nem hiszem, hogy a világ minden tájától elvárható lenne a Coca-Cola ilyen jellegű jelenléte – tette hozzá.
A Coca-Cola számos olyan terméket gyárt, amelyek kifejezetten a japán piacon vannak, beleértve a tea- és kávékészítmények széles választékát, valamint a Coca-Cola Plust, amely hozzáadott rostokat tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Árat emel Japánban a Suntory októbertől
A japán italóriás Suntory 2025. október 1-jétől áremelést hajt végre…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >