Alkoholos italokkal erősítik sajátmárkás vonalukat az angol kereskedők
A két legnagyobb brit kereskedelmi lánc, a Tesco és a Marks & Spencer borral, ciderrel és világos sörrel bővíti sajátmárkás termékeinek kínálatát.A Tesco három világos
sört és négyfajta cidert pozícionált
a legfelső „finest” kategóriába. A termékvonal
menedzsere szerint egyre növekszik a kereslet a gyenge
alkoholtartalmú ciderek és világos sörök
után.
A Marks & Spencer más után
jár, náluk három alacsonytartalmú bor
kerül a szortimentbe. A fehér, vörös és
rozéborok a szokásos borászati eljárással
készülnek csak kevesebb alkohol tartalmaznak.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Másfél éves csúcson zárta 2025-öt a GKI konjunktúra indexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megérkeztek a téli szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés újabb eredményei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Így dolgozik együtt ember és AI – a mesterséges intelligencia forradalma a munkahelyeken
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
