Alkoholos italokkal erősítik sajátmárkás vonalukat az angol kereskedők
A két legnagyobb brit kereskedelmi lánc, a Tesco és a Marks & Spencer borral, ciderrel és világos sörrel bővíti sajátmárkás termékeinek kínálatát.A Tesco három világos
sört és négyfajta cidert pozícionált
a legfelső „finest” kategóriába. A termékvonal
menedzsere szerint egyre növekszik a kereslet a gyenge
alkoholtartalmú ciderek és világos sörök
után.
A Marks & Spencer más után
jár, náluk három alacsonytartalmú bor
kerül a szortimentbe. A fehér, vörös és
rozéborok a szokásos borászati eljárással
készülnek csak kevesebb alkohol tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >