Alkoholos italokkal erősítik sajátmárkás vonalukat az angol kereskedők
A két legnagyobb brit kereskedelmi lánc, a Tesco és a Marks & Spencer borral, ciderrel és világos sörrel bővíti sajátmárkás termékeinek kínálatát.A Tesco három világos
sört és négyfajta cidert pozícionált
a legfelső „finest” kategóriába. A termékvonal
menedzsere szerint egyre növekszik a kereslet a gyenge
alkoholtartalmú ciderek és világos sörök
után.
A Marks & Spencer más után
jár, náluk három alacsonytartalmú bor
kerül a szortimentbe. A fehér, vörös és
rozéborok a szokásos borászati eljárással
készülnek csak kevesebb alkohol tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >