Alkoholos italokkal erősítik sajátmárkás vonalukat az angol kereskedők
A két legnagyobb brit kereskedelmi lánc, a Tesco és a Marks & Spencer borral, ciderrel és világos sörrel bővíti sajátmárkás termékeinek kínálatát.A Tesco három világos
sört és négyfajta cidert pozícionált
a legfelső „finest” kategóriába. A termékvonal
menedzsere szerint egyre növekszik a kereslet a gyenge
alkoholtartalmú ciderek és világos sörök
után.
A Marks & Spencer más után
jár, náluk három alacsonytartalmú bor
kerül a szortimentbe. A fehér, vörös és
rozéborok a szokásos borászati eljárással
készülnek csak kevesebb alkohol tartalmaznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >Decemberben alig változott a GKI konjunktúraindexe
A GKI Gazdaságkutató Zrt.– az EU támogatásával –felmérése szerint decemberben…
Tovább olvasom >Ünnepi fogások: bacon kuglóf, baconos sajttorta és szilveszteri kandírozott virslifalatkák
Sokszor egy-egy szokatlanabb hozzávaló, vagy akár maga a tálalás is…
Tovább olvasom >