Alkoholos ital a japán tiniknek
Elsősorban japán tinilányoknak szánja a Coca-Cola azokat az italokat, amelyek – a vállalat 125 éves történetében egyedülálló módon – alkoholtartalmúak. A cég közleménye szerint a három most debütáló citrusos ital 3 és 8 százalék közötti alkoholtartalommal bír – írja az Index.
Fotó: cocacola.co.jp
A Coca-Cola hagyományai szerint a bódító italok receptje is szigorúan őrzött, de annyit lehet tudni, hogy az italok egy klasszikus japán italcsaládba, a chūhai termékek közé tartoznak.
Ezek az üdítők nagyon leegyszerűsítve egy ginfélét, vizet és gyümölcsszirupokat tartalmaznak.
Maga a kellemetlen illatú töményital többféle alapanyagból, árpából, rizsből, burgonyából, hajdinából készül, a felvizezett sörszerű végeredményt pedig hidegen isszák, és különösen a fiatal nők szeretik. A japán fiúk ma már inkább a sörre, vagy az európaibb koktélokra esküsznek.
A Coca-Cola azt állítja, hogy Japánon kívül nem tervezi az új italok piacra dobását. (index)
Kapcsolódó cikkeink
Brazil üzemének bővítésébe invesztál a Coca-Cola FEMSA
A Coca-Cola FEMSA több mint 600 millió reált (kb 110…
Tovább olvasom >Rekordhőség Japánban: veszélyben a rizstermés
Minden eddiginél magasabb hőmérsékletet mértek Japánban: a Tokió közelében fekvő…
Tovább olvasom >Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >