Alkoholos ital a japán tiniknek
Elsősorban japán tinilányoknak szánja a Coca-Cola azokat az italokat, amelyek – a vállalat 125 éves történetében egyedülálló módon – alkoholtartalmúak. A cég közleménye szerint a három most debütáló citrusos ital 3 és 8 százalék közötti alkoholtartalommal bír – írja az Index.
Fotó: cocacola.co.jp
A Coca-Cola hagyományai szerint a bódító italok receptje is szigorúan őrzött, de annyit lehet tudni, hogy az italok egy klasszikus japán italcsaládba, a chūhai termékek közé tartoznak.
Ezek az üdítők nagyon leegyszerűsítve egy ginfélét, vizet és gyümölcsszirupokat tartalmaznak.
Maga a kellemetlen illatú töményital többféle alapanyagból, árpából, rizsből, burgonyából, hajdinából készül, a felvizezett sörszerű végeredményt pedig hidegen isszák, és különösen a fiatal nők szeretik. A japán fiúk ma már inkább a sörre, vagy az európaibb koktélokra esküsznek.
A Coca-Cola azt állítja, hogy Japánon kívül nem tervezi az új italok piacra dobását. (index)
Kapcsolódó cikkeink
Árat emel Japánban a Suntory októbertől
A japán italóriás Suntory 2025. október 1-jétől áremelést hajt végre…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >