Alkoholos ital a japán tiniknek
Elsősorban japán tinilányoknak szánja a Coca-Cola azokat az italokat, amelyek – a vállalat 125 éves történetében egyedülálló módon – alkoholtartalmúak. A cég közleménye szerint a három most debütáló citrusos ital 3 és 8 százalék közötti alkoholtartalommal bír – írja az Index.
Fotó: cocacola.co.jp
A Coca-Cola hagyományai szerint a bódító italok receptje is szigorúan őrzött, de annyit lehet tudni, hogy az italok egy klasszikus japán italcsaládba, a chūhai termékek közé tartoznak.
Ezek az üdítők nagyon leegyszerűsítve egy ginfélét, vizet és gyümölcsszirupokat tartalmaznak.
Maga a kellemetlen illatú töményital többféle alapanyagból, árpából, rizsből, burgonyából, hajdinából készül, a felvizezett sörszerű végeredményt pedig hidegen isszák, és különösen a fiatal nők szeretik. A japán fiúk ma már inkább a sörre, vagy az európaibb koktélokra esküsznek.
A Coca-Cola azt állítja, hogy Japánon kívül nem tervezi az új italok piacra dobását. (index)
Kapcsolódó cikkeink
Rizskrízis Japánban: vészhelyzeti import és szabályozási fordulat a stabil árakért
Japánban a rizsárak egy év alatt közel a duplájára emelkedtek,…
Tovább olvasom >Árat emel Japánban a Suntory októbertől
A japán italóriás Suntory 2025. október 1-jétől áremelést hajt végre…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új időszámítás az Oreo-nál
Social nyereményjátékkal startolt, a napokban pedig lokális fókuszú kommunikációval erősít…
Tovább olvasom >A Bunge csökkenti műanyagfelhasználását az olajospalack-csomagolás optimalizálásával Magyarországon
A martfűi gyárban előállított, újratervezett palackok darabonként 11 százalékkal kevesebb…
Tovább olvasom >Ilyen, amikor valóra válik egy álom: egy este Michele Morrone társaságában, csak a HELL nyerteseinek
Igazi álom vált valóra a HELL ENERGY nemzetközi nyereményjátékának különdíjasai…
Tovább olvasom >