Alkoholos ital a japán tiniknek
Elsősorban japán tinilányoknak szánja a Coca-Cola azokat az italokat, amelyek – a vállalat 125 éves történetében egyedülálló módon – alkoholtartalmúak. A cég közleménye szerint a három most debütáló citrusos ital 3 és 8 százalék közötti alkoholtartalommal bír – írja az Index.
Fotó: cocacola.co.jp
A Coca-Cola hagyományai szerint a bódító italok receptje is szigorúan őrzött, de annyit lehet tudni, hogy az italok egy klasszikus japán italcsaládba, a chūhai termékek közé tartoznak.
Ezek az üdítők nagyon leegyszerűsítve egy ginfélét, vizet és gyümölcsszirupokat tartalmaznak.
Maga a kellemetlen illatú töményital többféle alapanyagból, árpából, rizsből, burgonyából, hajdinából készül, a felvizezett sörszerű végeredményt pedig hidegen isszák, és különösen a fiatal nők szeretik. A japán fiúk ma már inkább a sörre, vagy az európaibb koktélokra esküsznek.
A Coca-Cola azt állítja, hogy Japánon kívül nem tervezi az új italok piacra dobását. (index)
Kapcsolódó cikkeink
Olyan kevés a gyerek, hogy csecsemőpelenka helyett felnőttpelenkát kezdett gyártani a cég
Az Oji Holdings, egy japán pelenkagyártó vállalat, stratégiai lépéseket tesz…
Tovább olvasom >Ismerjük meg az energia körforgását a Coca-Cola segítségével!
A Coca-Cola Magyarország elkötelezett a fenntarthatóság és a tudatos fogyasztás…
Tovább olvasom >Nagy sikerrel zárt az idei Future Store (videóval)
A SIRHA Budapest 2024 kiállítás kísérő eseményeként idén is megrendezte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >