Alkoholmentesek a kraft főzdétől
Az USA-ból eredeztethető a trend, miszerint a piaci verseny élesedése miatt a sörgyártók más termékfajtákat is elkezdenek gyártani, például hard seltzert, kombuchát vagy éppen komlós üdítőt; a világ egyik legismertebb kraft főzdéje, a Brew Dog pedig már szeszfőzéssel is foglalkozik.
A több lábon állás jegyében januárban az egyik legismertebb hazai kraft sörfőzde, a MONYO is piacra dobott egy maracujás limonádét. Bár ebben az üdítőitalok világában hivatalosan nem létezik kraft kategória, a kifejezés marketingértékén túl ezt az elnevezést azzal indokolják az ital készítői, hogy a termék kraftos sörökre jellemző ízkombói nem átlagosak.
A főzde tervei között szerepel alkoholmentes sör gyártása is, ehhez vásároltak új üzembe költözésükkor egy deaerátort – olyan légtelenítő gépet, amely eltávolítja az oxigént és más oldott gázokat a folyadékokból. Ezt használják az üdítőital gyártásához is; az ötlet 1500 fős szabadtéri szórakozóhely, a MONYO Land megnyitásakor születetett, ahol saját termékkel akarták kiváltani a multik alkoholmentes italait.
A Lemonade Maracuja lehetővé teszi a vállalkozás értékesítési csatornáinak bővítését, söreiknek is utat csinálva új partnerekhez. A termék várhatóan a hipermarketekben is elérhető lesz, a 0,33 l-es doboz polci ára 590 és 690 Ft között alakulhat. //
Kapcsolódó cikkeink
Borsodi Friss 0,0% Mangó-maracuja
0,0% alkohol, 100% felfrissülés – ez a Borsodi Friss, egy…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes italok piaca Európában elérheti a 15,4 milliárd eurót
Egyre több fogyasztó fordul az alkoholmentes borok és sörök felé,…
Tovább olvasom >Az AB InBev lett az első globális olimpiai sörszponzor
A Corona márka tulajdonosa, az AB InBev lett az olimpiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félautomata teaadagoló – A nap videója
Kedves és szellemes ötlet – szép kivitelezés! A videóért katt…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >