Alkoholmentesek a kraft főzdétől
Az USA-ból eredeztethető a trend, miszerint a piaci verseny élesedése miatt a sörgyártók más termékfajtákat is elkezdenek gyártani, például hard seltzert, kombuchát vagy éppen komlós üdítőt; a világ egyik legismertebb kraft főzdéje, a Brew Dog pedig már szeszfőzéssel is foglalkozik.
A több lábon állás jegyében januárban az egyik legismertebb hazai kraft sörfőzde, a MONYO is piacra dobott egy maracujás limonádét. Bár ebben az üdítőitalok világában hivatalosan nem létezik kraft kategória, a kifejezés marketingértékén túl ezt az elnevezést azzal indokolják az ital készítői, hogy a termék kraftos sörökre jellemző ízkombói nem átlagosak.
A főzde tervei között szerepel alkoholmentes sör gyártása is, ehhez vásároltak új üzembe költözésükkor egy deaerátort – olyan légtelenítő gépet, amely eltávolítja az oxigént és más oldott gázokat a folyadékokból. Ezt használják az üdítőital gyártásához is; az ötlet 1500 fős szabadtéri szórakozóhely, a MONYO Land megnyitásakor születetett, ahol saját termékkel akarták kiváltani a multik alkoholmentes italait.
A Lemonade Maracuja lehetővé teszi a vállalkozás értékesítési csatornáinak bővítését, söreiknek is utat csinálva új partnerekhez. A termék várhatóan a hipermarketekben is elérhető lesz, a 0,33 l-es doboz polci ára 590 és 690 Ft között alakulhat. //
Kapcsolódó cikkeink
Egyre népszerűbb a sör alkoholmentes változata Németországban
Egészségügyi okokból, az íze miatt, vagy szimplán a választás szabadsága…
Tovább olvasom >Tovább erősíti vezető pozícióját az alkoholmentes sörök piacán a Heineken
Stabil növekedést ért el a Heineken 2024-ben, főként az alkoholmentes…
Tovább olvasom >Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi…
Tovább olvasom >További cikkeink
16 százalékkal nőtt a külföldi vendégek száma 2025 első negyedévében
2025 első negyedévében közel 3,2 millió vendég érkezett a magyarországi…
Tovább olvasom >KSH: márciusban a vendégek száma 1,1, a vendégéjszakáké 5,9 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól
2025 márciusában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,1…
Tovább olvasom >Netrisk: a tavalyinál több biztosítást kötöttek az utazók április közepéig
Az idén megkötött utasbiztosítások száma alapján nőtt a magyarok utazási…
Tovább olvasom >