Alkoholmentes RTD koktélcsaládot indít útjára a Molson Coors

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 01. 18. 09:24

A Molson Coors bemutatta első alkoholmentes, azonnal fogyasztható koktélcsaládját, a Roxie-t, amellyel célja a kézműves koktélok élményének felidézése.

A Roxie-val a Molson Coors több a fogyasztók italfogyasztásának alakulását jelző trendre is válaszol. A cég a feladatot komolyan vette és az ital megalkotásának folyamatába csaposokat és mixereket is bevont, valamint együttműködött az L.A. Libations italinkubátorral, amelyben kisebbségi részesedéssel rendelkezik.

A termék kizárólag online elérhető háromféle, fantázianevekkel illetett ízben: Lost In The Mango, Forbidden Pineapple és Ripe With Passionfruit. A 350 ml-es kiszerelésű aludobozokban kapható ital 90 kalóriát tartalmaz. A márka a 21-34 éves korosztályt célozza meg – írta a Molson Coors a cég blogjában.

Az italpiaci innováció egyik elsőszámú motorját jelenleg az RTD-koktélok jelentik. Azzal, hogy a Molson Coors alkoholmentes opciót vezet be a piacra, arra az egyre növekvő számú fogyasztóra épít, akik az alkoholfogyasztás mérséklése, illetve a teljes absztinencia mellett döntöttek.

Food Dive

Kapcsolódó cikkeink