Alkoholmentes RTD koktélcsaládot indít útjára a Molson Coors
A Molson Coors bemutatta első alkoholmentes, azonnal fogyasztható koktélcsaládját, a Roxie-t, amellyel célja a kézműves koktélok élményének felidézése.
A Roxie-val a Molson Coors több a fogyasztók italfogyasztásának alakulását jelző trendre is válaszol. A cég a feladatot komolyan vette és az ital megalkotásának folyamatába csaposokat és mixereket is bevont, valamint együttműködött az L.A. Libations italinkubátorral, amelyben kisebbségi részesedéssel rendelkezik.
A termék kizárólag online elérhető háromféle, fantázianevekkel illetett ízben: Lost In The Mango, Forbidden Pineapple és Ripe With Passionfruit. A 350 ml-es kiszerelésű aludobozokban kapható ital 90 kalóriát tartalmaz. A márka a 21-34 éves korosztályt célozza meg – írta a Molson Coors a cég blogjában.
Az italpiaci innováció egyik elsőszámú motorját jelenleg az RTD-koktélok jelentik. Azzal, hogy a Molson Coors alkoholmentes opciót vezet be a piacra, arra az egyre növekvő számú fogyasztóra épít, akik az alkoholfogyasztás mérséklése, illetve a teljes absztinencia mellett döntöttek.
Kapcsolódó cikkeink
A kevesebb itt mindig több!
A fogyasztók egyre inkább keresik azokat a termékeket, amelyek nemcsak…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >