Alkoholmentes RTD koktélcsaládot indít útjára a Molson Coors
A Molson Coors bemutatta első alkoholmentes, azonnal fogyasztható koktélcsaládját, a Roxie-t, amellyel célja a kézműves koktélok élményének felidézése.
A Roxie-val a Molson Coors több a fogyasztók italfogyasztásának alakulását jelző trendre is válaszol. A cég a feladatot komolyan vette és az ital megalkotásának folyamatába csaposokat és mixereket is bevont, valamint együttműködött az L.A. Libations italinkubátorral, amelyben kisebbségi részesedéssel rendelkezik.
A termék kizárólag online elérhető háromféle, fantázianevekkel illetett ízben: Lost In The Mango, Forbidden Pineapple és Ripe With Passionfruit. A 350 ml-es kiszerelésű aludobozokban kapható ital 90 kalóriát tartalmaz. A márka a 21-34 éves korosztályt célozza meg – írta a Molson Coors a cég blogjában.
Az italpiaci innováció egyik elsőszámú motorját jelenleg az RTD-koktélok jelentik. Azzal, hogy a Molson Coors alkoholmentes opciót vezet be a piacra, arra az egyre növekvő számú fogyasztóra épít, akik az alkoholfogyasztás mérséklése, illetve a teljes absztinencia mellett döntöttek.
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Prémium ízek, mentes lendület
A sörpiac prémiumizációja tovább erősödik, a fogyasztók egyre inkább a…
Tovább olvasom >Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >