Alkoholmentes italmárkát vásárolt a Diageo az Egyesült Államokban
Bejelentette a Diageo, hogy megvásárolta az alkoholmentes Ritual Zero Proof italmárkát, amely gin-, whiskey- és tequila-alternatívákat gyárt.
A piac átrendeződését folyamatosan figyelemmel kísérő Diageo közleményében külön utalt arra, hogy a Ritual Zero Proof az IWSR adatai szerint jelenleg a legkeresettebb és legkelendőbb alkoholmentes márka az Egyesült Államokban – számolt be a Food Dive.
Az idézett IWSR-adatok arra is rámutatnak, hogy a felnőtt italok körében 31%-os növekedési ütemével az alkoholmentes szeszes italok jelentik a leggyorsabban növekvő kategóriát.
A megállapodás pénzügyi részleteit a felek nem tárták a nyilvánosság elé.
A Diageo először 2022-ben vásárolt kisebbségi részesedést a Ritualben a Distill Ventures közreműködésével. Mindazonáltal a vállalat a világ öt legnagyobb alkoholmentes felnőtt italmárkája közül hármat – köztük a Gordon’s 0.0-t és a Tanqueray 0.0-t – már magáénak mondhatja. A vállalat 2019-ben többségi részesedést szerzett a Seedlip alkoholmentes szeszesitalmárkában is.
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >AM: január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük a termelőket
Január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >Új cafeteria-elem nyomja le a SZÉP-kártyát
2025-től új lehetőségekkel bővült a béren kívüli juttatások köre, amelyek…
Tovább olvasom >