Alkoholmentes italmárkát vásárolt a Diageo az Egyesült Államokban
Bejelentette a Diageo, hogy megvásárolta az alkoholmentes Ritual Zero Proof italmárkát, amely gin-, whiskey- és tequila-alternatívákat gyárt.
A piac átrendeződését folyamatosan figyelemmel kísérő Diageo közleményében külön utalt arra, hogy a Ritual Zero Proof az IWSR adatai szerint jelenleg a legkeresettebb és legkelendőbb alkoholmentes márka az Egyesült Államokban – számolt be a Food Dive.
Az idézett IWSR-adatok arra is rámutatnak, hogy a felnőtt italok körében 31%-os növekedési ütemével az alkoholmentes szeszes italok jelentik a leggyorsabban növekvő kategóriát.
A megállapodás pénzügyi részleteit a felek nem tárták a nyilvánosság elé.
A Diageo először 2022-ben vásárolt kisebbségi részesedést a Ritualben a Distill Ventures közreműködésével. Mindazonáltal a vállalat a világ öt legnagyobb alkoholmentes felnőtt italmárkája közül hármat – köztük a Gordon’s 0.0-t és a Tanqueray 0.0-t – már magáénak mondhatja. A vállalat 2019-ben többségi részesedést szerzett a Seedlip alkoholmentes szeszesitalmárkában is.
Kapcsolódó cikkeink
Ital webshoppal terjeszkedik a belga Colruyt
A belga Colruyt csoport új italokra specializált webáruházat indított Boir…
Tovább olvasom >AM: január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük a termelőket
Január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >