Alkoholmentes italmárkát vásárolt a Diageo az Egyesült Államokban
Bejelentette a Diageo, hogy megvásárolta az alkoholmentes Ritual Zero Proof italmárkát, amely gin-, whiskey- és tequila-alternatívákat gyárt.
A piac átrendeződését folyamatosan figyelemmel kísérő Diageo közleményében külön utalt arra, hogy a Ritual Zero Proof az IWSR adatai szerint jelenleg a legkeresettebb és legkelendőbb alkoholmentes márka az Egyesült Államokban – számolt be a Food Dive.
Az idézett IWSR-adatok arra is rámutatnak, hogy a felnőtt italok körében 31%-os növekedési ütemével az alkoholmentes szeszes italok jelentik a leggyorsabban növekvő kategóriát.
A megállapodás pénzügyi részleteit a felek nem tárták a nyilvánosság elé.
A Diageo először 2022-ben vásárolt kisebbségi részesedést a Ritualben a Distill Ventures közreműködésével. Mindazonáltal a vállalat a világ öt legnagyobb alkoholmentes felnőtt italmárkája közül hármat – köztük a Gordon’s 0.0-t és a Tanqueray 0.0-t – már magáénak mondhatja. A vállalat 2019-ben többségi részesedést szerzett a Seedlip alkoholmentes szeszesitalmárkában is.
Kapcsolódó cikkeink
Szomjazók viadala – Kell-e aggódniuk a szeszipar szereplőinek a fogyasztás visszaesése miatt?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felvásárolta a Prosus a Just Eat Takeaway-t
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Z-generáció megszólítása az italpiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Klímaváltozás: háttérbe szoruló aggodalom az EU-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A KPMG idén is megkérdezte a vezérigazgatókat: szaporodtak a kihívások, a vezetők borúlátóbbak, mint egy éve ilyenkor
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >