Alkoholmentes italmárkát vásárolt a Diageo az Egyesült Államokban
Bejelentette a Diageo, hogy megvásárolta az alkoholmentes Ritual Zero Proof italmárkát, amely gin-, whiskey- és tequila-alternatívákat gyárt.
A piac átrendeződését folyamatosan figyelemmel kísérő Diageo közleményében külön utalt arra, hogy a Ritual Zero Proof az IWSR adatai szerint jelenleg a legkeresettebb és legkelendőbb alkoholmentes márka az Egyesült Államokban – számolt be a Food Dive.
Az idézett IWSR-adatok arra is rámutatnak, hogy a felnőtt italok körében 31%-os növekedési ütemével az alkoholmentes szeszes italok jelentik a leggyorsabban növekvő kategóriát.
A megállapodás pénzügyi részleteit a felek nem tárták a nyilvánosság elé.
A Diageo először 2022-ben vásárolt kisebbségi részesedést a Ritualben a Distill Ventures közreműködésével. Mindazonáltal a vállalat a világ öt legnagyobb alkoholmentes felnőtt italmárkája közül hármat – köztük a Gordon’s 0.0-t és a Tanqueray 0.0-t – már magáénak mondhatja. A vállalat 2019-ben többségi részesedést szerzett a Seedlip alkoholmentes szeszesitalmárkában is.
Kapcsolódó cikkeink
Izgalmas bejelentéssel készült a DIAGEO a koktélrajongók ünnepére
Budapest legnevesebb bárjai és a hazai koktélvilág legkiemelkedőbb bártenderei az…
Tovább olvasom >Megnőtt a vegán ételek iránti kereslet a brit reptereken
Az Egyesült Királyság legnagyobb, a London Stansted, az East Midlands…
Tovább olvasom >A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >További cikkeink
Suppan Gergely: stabil növekedés indulhat a kiskereskedelmi szektorban
Az utóbbi hónap adata biztató abból a szempontból, hogy elindulhat…
Tovább olvasom >Heteken belül több milliárd euró támogatás nyílik meg a zöld beruházásba kezdő vállalatoknak
Várhatóan idén novemberben több mint 3 milliárd eurós kerettel nyílik…
Tovább olvasom >Virágzik a használt termékek piaca
A felnőtt magyar lakosság kétharmada vásárolt már használt terméket, elsősorban…
Tovább olvasom >