Alkohol után forró ital

Szerző: trademagazin Dátum: 2008. 03. 28. 08:00

Mihályffy Zsolt került a Sara Lee Hungary Zrt. kávé- és teadivízió kereskedelmi szervezetének élére 2008. január elsejével.
A szakember már közel 14 éve dolgozik az FMCG területén. Pályafutását a Johnson & Johnson Kft.-nél kezdte, majd a Nestlénél helyezkedett el, mint key account manager.
– A Nestlénél eltöltött hét év igen meghatározó volt, ez alapozta meg a szakmai karrieremet – idézi vissza Mihályffy Zsolt. – Akkori vezetőmtől nagyon sok mindent tanultam, többek között, hogy hogyan kell egy nagy szervezetet hatékonyan irányítani, valamint, hogy a szakmai tudás mellett az emberi tényezők is kulcsfontosságúak a vezetői kvalitáshoz.
Ezt követte a söripar kihívása a Borsodi Sörgyár Rt.-nél, ahol egészen az értékesítési igazgató pozíciójáig lépett előre.
– Ma már nincs „könnyű” kategória a magyarországi kiskereskedelemben – beszél az előtte álló kihívásokról. – Vége annak az időnek, amikor egyes szállító partnerek dominánsak lehetnek, és ülhetnek a babérjaikon. Állandóan változó piacon kell egyre hatékonyabban végezni a munkánkat. Számomra nagyon fontos, hogy kikkel dolgozom együtt, hiszen az erőnket nagymértékben ez határozza meg. Ezért most ennek a csapatnak a kialakítása az elsődleges célom.
Mint vezető, amellett, hogy azonnal bekapcsolódott a napi munkába, folyamatosan „tanulja” a két kategória sajátosságait – bár a kávé valamennyire ismerős nestlés múltjából. A legnagyobb meglepetés nem is mint igazgatót, hanem mint fogyasztót érte:
– Meglepődtem a Pickwick teák sokszínűségén. Korábban fel sem tűnt, hogy ennyiféle érdekes szegmens és íz létezik a Sara Lee Hungary teakínálatában.

Kapcsolódó cikkeink