Alkohol a Coca-Colától
A Molson Coors partnerségre lépett a Coca-Colával annak érekében, hogy az USA-ban piacra dobja alkoholtartalmú termékét, a Topo Chico-t.
A hard seltzer által a Coca-Cola tovább terjeszkedhet az alkoholos italok piacán, s egyúttal kiterjesztheti piacát Latin-Amerikára és Japánra, ahol Lemon-Do termékeit értékesíti.
A Molson Coors 2021 első felében dobja piacra a Topo Chico-t.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Foci a Kurfürstendammon – A nap videója
A Coca Cola vendingautomatákra építő kreatív akcióiról többször is beszéltünk…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >