Alkohol a Coca-Colától
A Molson Coors partnerségre lépett a Coca-Colával annak érekében, hogy az USA-ban piacra dobja alkoholtartalmú termékét, a Topo Chico-t.
A hard seltzer által a Coca-Cola tovább terjeszkedhet az alkoholos italok piacán, s egyúttal kiterjesztheti piacát Latin-Amerikára és Japánra, ahol Lemon-Do termékeit értékesíti.
A Molson Coors 2021 első felében dobja piacra a Topo Chico-t.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Trump alumíniumvámja miatt több PET-palackot használhat a Coca-Cola
Donald Trump amerikai elnök 25%-os vámot tervez bevezetni az acél-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >