Alig ismert a vásárlási böjt
Kevesen hallottak róla, és még kevesebben hisznek az értelmében – ez derült ki a „Ne Vásárolj Semmit!” napról 2007 januárjában készített magyarországi felmérésből. A Ne Vásárolj Semmit! napnak Magyarországon immár hétéves hagyománya van. A GfK Hungária a Tudatos Vásárlók Egyesületével együttműködve 1000 főt kérdezett meg arról, hogy hallott-e a november végi egynapos „vásárlási böjtről”, és mennyire tartják jó ötletnek a kezdeményezést.
A felmérés eredményei szerint a megkérdezetteknek csupán mintegy negyede hallott erről a napról, ám e csoportnak is több mint fele feleslegesnek tartja a kezdeményezést, mert nem hisz abban, hogy bármi hatása lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >