Alig ismert a vásárlási böjt
Kevesen hallottak róla, és még kevesebben hisznek az értelmében – ez derült ki a „Ne Vásárolj Semmit!” napról 2007 januárjában készített magyarországi felmérésből. A Ne Vásárolj Semmit! napnak Magyarországon immár hétéves hagyománya van. A GfK Hungária a Tudatos Vásárlók Egyesületével együttműködve 1000 főt kérdezett meg arról, hogy hallott-e a november végi egynapos „vásárlási böjtről”, és mennyire tartják jó ötletnek a kezdeményezést.
A felmérés eredményei szerint a megkérdezetteknek csupán mintegy negyede hallott erről a napról, ám e csoportnak is több mint fele feleslegesnek tartja a kezdeményezést, mert nem hisz abban, hogy bármi hatása lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassan terjed a cash-back rendszer Magyarországon a boltokban
Magyarország 2023 júliusában bevezetett cash-back rendszere, amely lehetővé teszi a…
Tovább olvasom >Több kérdést is felvet az Aldi ellen indított GVH-vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított az Aldi ellen, amely…
Tovább olvasom >A szélsőséges időjárást megérzi az élelmiszerpiac is
Magyarországon a következő hónapokban várhatóan emelkedni fog a liszt és…
Tovább olvasom >