Alig ismert a vásárlási böjt
Kevesen hallottak róla, és még kevesebben hisznek az értelmében – ez derült ki a „Ne Vásárolj Semmit!” napról 2007 januárjában készített magyarországi felmérésből. A Ne Vásárolj Semmit! napnak Magyarországon immár hétéves hagyománya van. A GfK Hungária a Tudatos Vásárlók Egyesületével együttműködve 1000 főt kérdezett meg arról, hogy hallott-e a november végi egynapos „vásárlási böjtről”, és mennyire tartják jó ötletnek a kezdeményezést.
A felmérés eredményei szerint a megkérdezetteknek csupán mintegy negyede hallott erről a napról, ám e csoportnak is több mint fele feleslegesnek tartja a kezdeményezést, mert nem hisz abban, hogy bármi hatása lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Indul a karácsonyi roham a játékpiacon
Kezdetét veszi a hazai játékpiac legforgalmasabb időszaka: a karácsony előtti…
Tovább olvasom >Többutas csomagolások jövője – mire készüljön a kereskedelmi szektor?
Az Európai Parlament 2024. április 24-én jogalkotási állásfoglalást adott ki…
Tovább olvasom >10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >