Alig ismert a vásárlási böjt
Kevesen hallottak róla, és még kevesebben hisznek az értelmében – ez derült ki a „Ne Vásárolj Semmit!” napról 2007 januárjában készített magyarországi felmérésből. A Ne Vásárolj Semmit! napnak Magyarországon immár hétéves hagyománya van. A GfK Hungária a Tudatos Vásárlók Egyesületével együttműködve 1000 főt kérdezett meg arról, hogy hallott-e a november végi egynapos „vásárlási böjtről”, és mennyire tartják jó ötletnek a kezdeményezést.
A felmérés eredményei szerint a megkérdezetteknek csupán mintegy negyede hallott erről a napról, ám e csoportnak is több mint fele feleslegesnek tartja a kezdeményezést, mert nem hisz abban, hogy bármi hatása lehet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >