Algida – a „pártoló tag”
Az Algida számára már 2004 óta középpontban áll a vitális életmód szerint élő célcsoport elérése. Azóta dolgoznak azon, hogy elfogadtassák mind a kulcs véleményformálókkal, dietetikusokkal és a fogyasztókkal, hogy a jégkrém igenis beilleszthető a kiegyensúlyozott táplálkozásba. 2006-ban ennek kapcsán kerültek kapcsolatba Béres Alexandrával és új életmódprogramjával.
– Folyamatosan figyelemmel kísérjük a Súlykontroll program alakulását, a kapcsolódó cégeket és a fogyasztói visszajelzéseket – hangsúlyozza Tengerdi Laura marketingigazgató. Az Algida ugyan nem lépett be a Súlykontroll programba, de az abban foglaltakat elfogadhatónak, Béres Alexandrát pedig hiteles személyiségnek tartják, ezért is kérték fel Vitalitás programjuk háziasszonyának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >