Algida – a „pártoló tag”
Az Algida számára már 2004 óta középpontban áll a vitális életmód szerint élő célcsoport elérése. Azóta dolgoznak azon, hogy elfogadtassák mind a kulcs véleményformálókkal, dietetikusokkal és a fogyasztókkal, hogy a jégkrém igenis beilleszthető a kiegyensúlyozott táplálkozásba. 2006-ban ennek kapcsán kerültek kapcsolatba Béres Alexandrával és új életmódprogramjával.
– Folyamatosan figyelemmel kísérjük a Súlykontroll program alakulását, a kapcsolódó cégeket és a fogyasztói visszajelzéseket – hangsúlyozza Tengerdi Laura marketingigazgató. Az Algida ugyan nem lépett be a Súlykontroll programba, de az abban foglaltakat elfogadhatónak, Béres Alexandrát pedig hiteles személyiségnek tartják, ezért is kérték fel Vitalitás programjuk háziasszonyának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Új nemzetközi partner a Baker McKenzie-nél
A Baker McKenzie 2025. július 1-jével Kovács Benedeket, a budapesti…
Tovább olvasom >Összefogás több ezer mancsért – a SPAR és az Országos Állatvédőrség együtt segít a rászoruló állatokon
A SPAR Magyarország és az Országos Állatvédőrség Alapítvány közös munkája…
Tovább olvasom >