Algida – a „pártoló tag”
Az Algida számára már 2004 óta középpontban áll a vitális életmód szerint élő célcsoport elérése. Azóta dolgoznak azon, hogy elfogadtassák mind a kulcs véleményformálókkal, dietetikusokkal és a fogyasztókkal, hogy a jégkrém igenis beilleszthető a kiegyensúlyozott táplálkozásba. 2006-ban ennek kapcsán kerültek kapcsolatba Béres Alexandrával és új életmódprogramjával.
– Folyamatosan figyelemmel kísérjük a Súlykontroll program alakulását, a kapcsolódó cégeket és a fogyasztói visszajelzéseket – hangsúlyozza Tengerdi Laura marketingigazgató. Az Algida ugyan nem lépett be a Súlykontroll programba, de az abban foglaltakat elfogadhatónak, Béres Alexandrát pedig hiteles személyiségnek tartják, ezért is kérték fel Vitalitás programjuk háziasszonyának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >