Algabázisú bőrápoló márkát vett az Unilever
Az Unilever megállapodott az ázsiai ihletésű kozmetikumok iránti igényt meglovagló, krémjeit zöld tea, rizs és alga alapra helyező Tatcha bőrápoló márka felvásárlásáról. Az egy évtizeddel ezelőtt San Franciscóban alapított Tatcha vételárát a hírek nem közlik.
Miután a Dove szappan és a Ben&Jerry’s jégkrém márkát is birtokló Unilever úgy ítélte meg, hogy legnagyobb márkáinak forgalomnövekedése túl lassú, a vállalat új vezetése niche-márkákat kezdett felvásárolni.
Kapcsolódó cikkeink
Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >Villámgyors mosás kompromisszumok nélkül – megérkezett a Coccolino Wonder Wash
Az Unilever legújabb innovációja, a Coccolino Wonder Wash egy új…
Tovább olvasom >Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >