Algabázisú bőrápoló márkát vett az Unilever
Az Unilever megállapodott az ázsiai ihletésű kozmetikumok iránti igényt meglovagló, krémjeit zöld tea, rizs és alga alapra helyező Tatcha bőrápoló márka felvásárlásáról. Az egy évtizeddel ezelőtt San Franciscóban alapított Tatcha vételárát a hírek nem közlik.
Miután a Dove szappan és a Ben&Jerry’s jégkrém márkát is birtokló Unilever úgy ítélte meg, hogy legnagyobb márkáinak forgalomnövekedése túl lassú, a vállalat új vezetése niche-márkákat kezdett felvásárolni.
Kapcsolódó cikkeink
Eladásokban és árban is erősödött az Unilever – túlteljesítette az elemzői várakozásokat
Stabil árbevétel-növekedésről számolt be az Unilever a 2025-ös év második…
Tovább olvasom >Már több ezren használják a BudapestGO új vásárlási funkcióit
Már két hónapja elérhetők a BudapestGO új vásárlási funkciói: a…
Tovább olvasom >Eladta venezuelai jégkrém üzletágát az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy értékesítette venezuelai jégkrém üzletágát a kolumbiai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán áll
Újra bebizonyosodott, hogy az Országos Kereskedelmi Szövetség a multik oldalán…
Tovább olvasom >Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Ismét elmarad a Balaton-átúszás, augusztus 9. az új időpont, újra megnyílik a nevezés is
A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján a szervező, Budapest Sportiroda a…
Tovább olvasom >