Algaalapú vegán tonhalas szendvicset kínál az ALDI
A német ALDI október végén „BettaF!sh TU-NAH” márkanév alatt vegán tonhal-alternatívával készült szendvicseket vezetett be klasszikus, édes chillis és borsos-kukoricás változatban.
A vegán tonhal a BettaF!sh start-up terméke, melyet a diszkontlánc TechFounders programja keretében alapított. A termék organikus, a nyílt vízen édesvíz, termőföld és trágya felhasználása nélkül termeszthető tengeri algából, természetes zöldségkivonatokból – paprika és cékla –, valamint favababból származó fehérjéből készült.
A tonhal világszerte a legnépszerűbb halfaj a fogyasztók körében. Mivel azonban az állomány egy része veszélyeztetett, a BettaF!sh alapítói évek óta fenntartható halalternatívák után kutatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >Lakásépítést szorgalmaz a német építésügyi miniszter az élelmiszerüzletek fölé
Verena Hubertz német építésügyi miniszter arra ösztönözné a nagy kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Globális élelmiszer-drágulást hozhat a pálmaolaj-krízis
A világ legnagyobb pálmaolaj-exportőrei, Indonézia és Malajzia a következő években…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >Új irányt vesz az Auchan: kisebb boltokkal lépne szintet a hipermarketlánc
Az Auchan Magyarország új stratégiát hirdetett: a következő években kisebb…
Tovább olvasom >