Algaalapú vegán tonhalas szendvicset kínál az ALDI
A német ALDI október végén „BettaF!sh TU-NAH” márkanév alatt vegán tonhal-alternatívával készült szendvicseket vezetett be klasszikus, édes chillis és borsos-kukoricás változatban.
A vegán tonhal a BettaF!sh start-up terméke, melyet a diszkontlánc TechFounders programja keretében alapított. A termék organikus, a nyílt vízen édesvíz, termőföld és trágya felhasználása nélkül termeszthető tengeri algából, természetes zöldségkivonatokból – paprika és cékla –, valamint favababból származó fehérjéből készült.
A tonhal világszerte a legnépszerűbb halfaj a fogyasztók körében. Mivel azonban az állomány egy része veszélyeztetett, a BettaF!sh alapítói évek óta fenntartható halalternatívák után kutatnak.
Kapcsolódó cikkeink
A városközpontokban kezd terjeszkedni a Lidl és az Aldi
A városközpontok felé mozdulnak a német diszkontok: a Lidl és…
Tovább olvasom >Távozott az Aldi stratégiai vezetője, Dr. Christian Bock családi okokra hivatkozva vonult vissza
A kiskereskedelmi szektor egyik elismert szakembere, Dr. Christian Bock váratlanul…
Tovább olvasom >A vegán táplálkozás új mércéje a tisztaság és a minőség
A BIOrganik Online Kft. több mint két évtizede kezdte meg működését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >