Algaalapú vegán tonhalas szendvicset kínál az ALDI
A német ALDI október végén „BettaF!sh TU-NAH” márkanév alatt vegán tonhal-alternatívával készült szendvicseket vezetett be klasszikus, édes chillis és borsos-kukoricás változatban.
A vegán tonhal a BettaF!sh start-up terméke, melyet a diszkontlánc TechFounders programja keretében alapított. A termék organikus, a nyílt vízen édesvíz, termőföld és trágya felhasználása nélkül termeszthető tengeri algából, természetes zöldségkivonatokból – paprika és cékla –, valamint favababból származó fehérjéből készült.
A tonhal világszerte a legnépszerűbb halfaj a fogyasztók körében. Mivel azonban az állomány egy része veszélyeztetett, a BettaF!sh alapítói évek óta fenntartható halalternatívák után kutatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett,…
Tovább olvasom >A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója arra figyelmeztetett egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >