Alföldi Tej: folyamatos a tejtermékek gyártása és kiszállítása
Folyamatosan, a hét minden napján 24 órában zajlik a termelés az Alföldi Tej Kft. székesfehérvári és debreceni üzemeiben. A vállalat valamennyi gépe üzemel és minden termék – friss és tartós tej, trappista sajt, vaj, túró, tejföl, joghurt, tejszín – kiszállítása folyamatos a kereskedelmi partnerek felé. A vállalat megalakulása óta csak magyarországi tejtermelőktől származó tejet dolgoz fel, az alapanyagellátás jelenleg is folyamatosan biztosított, rendelkezésre áll a gyártáshoz szükséges magyar tej és megoldott a tejtermelőktől a beszállítás. A vállalat a korábbiakhoz hasonlóan a magyar lakosság ellátását tartja prioritásnak, ezért 100%-ban csak a magyar piacra termel.
„Az elmúlt napokban a karácsonyi forgalmat mintegy kétszeresen meghaladó keresletnövekedést tapasztaltunk, de van olyan termék, ami iránt hétszer nagyobb az igény. Szeretném megköszönni dolgozóinknak, akik túlórában is végzik a munkájukat, hogy a magyar lakosság tejtermékkel történő ellátását biztosítsák, illetve a gépjárművezetőknek és fuvarozóknak, akik a fizikai kapacitásuk maximumán biztosítják az alapanyagok be- és a késztermékek kiszállítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség ajánlásával összhangban az Alföldi Tej is azt javasolja a lakosságnak, hogy ne halmozzon fel jelentős készleteket a tejtermékekből, hiszen a magyar tej alapanyagként továbbra is rendelkezésre áll és folyamatos a gyártásunk” – mondta Rózsás Mónika, az Alföldi Tej Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Az RSZKF vírus miatt változatlanul szigorú előírások és intézkedések vannak érvényben
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) felhívja a figyelmet, hogy továbbra…
Tovább olvasom >Itt a bejelentés: a tejtermékeket és a tojáspiacot is vizsgálja a GVH
Gyorsított ágazati vizsgálatokat indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tej…
Tovább olvasom >Befejeződött az RSZKF betegséggel fertőzött telepek felszámolása
A ragadós száj-és körömfájás (RSZKF) harmadik és negyedik kitörésével érintett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >