Alföldi Tej: folyamatos a tejtermékek gyártása és kiszállítása
Folyamatosan, a hét minden napján 24 órában zajlik a termelés az Alföldi Tej Kft. székesfehérvári és debreceni üzemeiben. A vállalat valamennyi gépe üzemel és minden termék – friss és tartós tej, trappista sajt, vaj, túró, tejföl, joghurt, tejszín – kiszállítása folyamatos a kereskedelmi partnerek felé. A vállalat megalakulása óta csak magyarországi tejtermelőktől származó tejet dolgoz fel, az alapanyagellátás jelenleg is folyamatosan biztosított, rendelkezésre áll a gyártáshoz szükséges magyar tej és megoldott a tejtermelőktől a beszállítás. A vállalat a korábbiakhoz hasonlóan a magyar lakosság ellátását tartja prioritásnak, ezért 100%-ban csak a magyar piacra termel.
„Az elmúlt napokban a karácsonyi forgalmat mintegy kétszeresen meghaladó keresletnövekedést tapasztaltunk, de van olyan termék, ami iránt hétszer nagyobb az igény. Szeretném megköszönni dolgozóinknak, akik túlórában is végzik a munkájukat, hogy a magyar lakosság tejtermékkel történő ellátását biztosítsák, illetve a gépjárművezetőknek és fuvarozóknak, akik a fizikai kapacitásuk maximumán biztosítják az alapanyagok be- és a késztermékek kiszállítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség ajánlásával összhangban az Alföldi Tej is azt javasolja a lakosságnak, hogy ne halmozzon fel jelentős készleteket a tejtermékekből, hiszen a magyar tej alapanyagként továbbra is rendelkezésre áll és folyamatos a gyártásunk” – mondta Rózsás Mónika, az Alföldi Tej Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Dráguló tejtermékek: miért kerülnek egyre többe a mindennapok kedvenc élelmiszerei?
A tejtermékek továbbra is a drágább élelmiszerek közé tartoznak, sőt…
Tovább olvasom >UHT és friss tejek árversenye: hogyan változtak a tejpiaci trendek?
Az elmúlt évek jelentős változásokat hoztak a magyar tejpiacon, ahol…
Tovább olvasom >A tejtermelő gazdaságok munkáját segítő rendszert fejleszt a Milkmen Kft. és az SZTE
A tejtermelő gazdaságok munkáját, a beteg egyedek gyors elkülönítését lehetővé…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >