Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik legaktívabb szakmai szervezetként a marketing reputációját egyre magasabb szintre emelje, valamint, hogy a marketinget művelők szakmai identitását erősítse.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A szervezet alapszabálya szerint az elnök tesz javaslatot az alelnökök személyére, akik az első számú vezető mellett a szervezet tevékenységét irányítják. Hinora Ferenc három alelnök megválasztására tett javaslatot az új elnökség június 12-i alakuló ülésén, akik a szövetség számára kiemelt területek irányításáért lesznek felelősek.
A javaslat alapján Bánhegyi Zsófiát, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatóját vállalati és partnerségi kapcsolatokért felelős alelnökké, dr. Papp-Váry Árpádot, a BGE marketing mesterképzésének vezetőjét pedig nemzetközi kapcsolatokért és edukációért felelős alelnökké választották. Mellettük Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség főtitkárhelyettese a tagozatokért és közösségépítésért felelős alelnöki feladatot látja el a jövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >A marketing és kereskedelmi terület változó viszonya
Az elmúlt félévben alkalmam volt részt venni egy nemzetközi díj…
Tovább olvasom >Nőtt a Szerencsejáték Zrt. árbevétele és nyeresége tavaly
A Szerencsejáték Zrt. 1235 milliárd forint nettó értékesítési árbevételt ért…
Tovább olvasom >További cikkeink
A lakosság harmada keresi még, hogyan tudna egészségesebben étkezni, és csak minden negyedik magyar táplálkozik tudatosan
Az étkezés nemcsak testünk megfelelő működésének alapja, hanem kritikus szerepe…
Tovább olvasom >Válaszutak éve: így reagáltak a baromfiipar szereplői a kihívásokra 2024-ben
A 2024-es év fordulópontot jelentett a hazai baromfiipar számára: a…
Tovább olvasom >Ezek lettek most a legolcsóbb termékek a boltokban
Miközben a boltok polcain még mindig találunk olyan termékeket, amelyek…
Tovább olvasom >