Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik legaktívabb szakmai szervezetként a marketing reputációját egyre magasabb szintre emelje, valamint, hogy a marketinget művelők szakmai identitását erősítse.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A szervezet alapszabálya szerint az elnök tesz javaslatot az alelnökök személyére, akik az első számú vezető mellett a szervezet tevékenységét irányítják. Hinora Ferenc három alelnök megválasztására tett javaslatot az új elnökség június 12-i alakuló ülésén, akik a szövetség számára kiemelt területek irányításáért lesznek felelősek.
A javaslat alapján Bánhegyi Zsófiát, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatóját vállalati és partnerségi kapcsolatokért felelős alelnökké, dr. Papp-Váry Árpádot, a BGE marketing mesterképzésének vezetőjét pedig nemzetközi kapcsolatokért és edukációért felelős alelnökké választották. Mellettük Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség főtitkárhelyettese a tagozatokért és közösségépítésért felelős alelnöki feladatot látja el a jövőben. //
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakember a European Marketer of the Year 2025 döntősei közöt
Bejelentették az európai marketingszövetségeket tömörítő EMC European Marketer of the Year 2025 versenyének…
Tovább olvasom >10 éves az MMSZ Agrár- és Élelmiszer-marketing Tagozat
Jubileumi rendezvénnyel ünnepelte 10 éves évfordulóját a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Guller Zoltán a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter 2025. március 5-től Guller Zoltánt, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >